אא

רת"א החליטה לשלול את רישיון ההפעלה של חברת סאן דור

ההחלטה התקבלה בשל אי עמידה בתקנות הישראליות והסטנדרטים הבינלאומיים, הנדרשים מחברות התעופה בישראל ותכנס לתוקף ב-1 באפריל. סאן דור: "החברה מצפה ממשרד התחבורה לוודא ולעשות הכל כדי לאפשר טיסות סאן דור לכל יעדיה ומשוכנעת שכך יהיה".

Shutterstock Shutterstock

מנהל רשות התעופה האזרחית, גיורא רום, החליט היום לשלול מחברת התעופה סאן דור את רישיון ההפעלה המבצעי החל מ-1 באפריל 2011, בעקבות אי עמידתה בתקנות הישראליות והסטנדרטים הבינלאומיים הנדרשים מחברות התעופה בישראל.

מנהל רשות התעופה האזרחית ציין כי חברת סאן דור פועלת כיום ללא שלד ניהולי וביצועי מלא כנדרש מכל חברת תעופה אחרת, תוך התבססות מלאה על התשתיות של חברת האם אל על.

רשות התעופה האזרחית הבהירה להנהלת סאן דור עוד לפני למעלה משנה, כי החברה אינה עומדת בתקנות התעופה. חברת סאן דור ניסתה לתקן את הליקויים, אולם התוצאות לא הניחו את דעתה של רשות התעופה האזרחית.

מזה כשישה חודשים מתקיימים מגעים בין רשות התעופה האזרחית לבין האיחוד האירופי בנושא סאן דור, זאת לאחר שגם לאיחוד האירופי היו השגות על דרך תפעולה של החברה. מגעים אלו הגיעו לשיאם בפגישה, שהתקיימה בבריסל בשבוע שעבר בין משלחת של רת"א ובין נציגי האיחוד האירופי. במסגרת הפגישה הוצגה גם עמדתם של נציגי סאן דור.

בפגישה, שהתקיימה ביום חמישי האחרון בין מנהל רת"א, גיורא רום, ומנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, הבטיחה רת"א לעשות כל מאמץ לטפל בבקשות המסחריות של חברת אל על, במטרה למזער פגיעה בציבור הנוסעים של סאן דור.


תגובת סאן דור:" חברת סאן דור הקימה צוות העובד מול צוות של רשות שדות תעופה אזרחית במטרה לגבש מתכונת פעולה מקובלת לפעילותה של החברה.החברה מצפה ממשרד התחבורה לודא ולעשות הכל כדי לאפשר המשך טיסות דור לכל יעדיה ומשכונעת שכך יהיה.חברת סאן דור תדאג לכל נוסעיה ".

תגובת יורם מוטעי, מנכ"ל "קשרי תעופה":
"אנו מאמינים שסאן דור תגיע בסופו של תהליך להסדר עם רשות התעופה האזרחית, הסדר שיאפשר לה להמשיך ולהפעיל את טיסותיה לאירופה גם בעתיד.
בשלב זה אין לנו כל כוונה לשנות את ההיערכויות ואנו בטוחים כי במידת הצורך ידעו קבוצת אל על וחברת סאן דור לתת לנו את הפתרונות המתאימים.
חברת קשרי תעופה עובדת עם סאן דור באופן הדוק למעלה משני עשורים ותמשיך לשתף פעולה עם החברה גם בעתיד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: