אל על : גידול של 31% במכירות באינטרנט בשנת 2010
זאת לעומת שנת 2009. סה"כ החברה מכרה באמצעות האתר שלה בסך של כ-98 מיליון דולר, כך מצוין בדו"ח השנתי של החברה. החברה מציינת כי היא פועלת בשקידה על מנת לשפר את השירות באתר.
Shutterstock
חברת אל על מכרה בשנת 2010 בסך של כ-98 מיליון דולר, באמצעות אתר האינטרנט שלה, המהווה גידול של כ-31% לעומת המכירות באינטרנט בשנת 2009. כך עולה מהדו"ח השנתי של החברה.
החברה מציינת כי אתר האינטרנט החדש שלה הושק בתחילת חודש מרץ הנוכחי וכי הוא צפוי לעבור שינויים במהלך 2011 לקבלת עיצוב מתקדם וחדשני תוך הרחבת הפונקציות השונות, על מנת להפוך לנוח וקל יותר ללקוחות וכן על מנת ליצור ממשק ידידותי עבור חברי מועדון הנוסע המתמיד הגולשים באתר.
החברה עוד מציינת כי היא פועלת בשקידה על מנת לשפר את השירות ולאפשר קניה בטוחה באתר האינטרנט של החברה. באל על מוסיפים בדו"ח כי יושמה מערכת בדיקת הונאות מקוונת, אשר אוספת ובודקת נתונים שונים בטרם מתאפשרת ללקוחות רכישה באמצעות האתר. המערכת מפחיתה משמעותית הונאות מקוונות ותורמת לביטחון הלקוח באתר, לרווחת החברה והלקוחות.
החברה מציינת כי אתר האינטרנט החדש שלה הושק בתחילת חודש מרץ הנוכחי וכי הוא צפוי לעבור שינויים במהלך 2011 לקבלת עיצוב מתקדם וחדשני תוך הרחבת הפונקציות השונות, על מנת להפוך לנוח וקל יותר ללקוחות וכן על מנת ליצור ממשק ידידותי עבור חברי מועדון הנוסע המתמיד הגולשים באתר.
החברה עוד מציינת כי היא פועלת בשקידה על מנת לשפר את השירות ולאפשר קניה בטוחה באתר האינטרנט של החברה. באל על מוסיפים בדו"ח כי יושמה מערכת בדיקת הונאות מקוונת, אשר אוספת ובודקת נתונים שונים בטרם מתאפשרת ללקוחות רכישה באמצעות האתר. המערכת מפחיתה משמעותית הונאות מקוונות ותורמת לביטחון הלקוח באתר, לרווחת החברה והלקוחות.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}