אא

הקו לעמאן מתחמם : ישראייר תפעיל שתי טיסות שבועיות לעמאן

שר התחבורה אישר לחברה מוביל נקוב לעמאן. רויאל ג'ורדניאן תצטרך עכשיו להחליט אם היא משתפת פעולה עם ישראייר או עם ארקיע.

Shutterstock Shutterstock
ישראייר קיבלה ביום חמישי, 24 באפריל, את אישורו של ישראל כ"ץ, שר התחבורה והבטיחות בדרכים לשמש כמוביל נקוב בהפעלת טיסות סדירות בקו תל אביב-עמאן.

החברה מתכוונת להפעיל בתחילה שתי טיסות סדירות בשבוע בקו תל אביב-עמאן, ותהפוך את ירדן ליעד נגיש ואטרקטיבי יותר בעיקר עבור תיירים ישראלים להם ירדן מהווה שער יציאה למזרח הרחוק ליעדים כדוגמת בנגקוק, דלהי, הונג קונג ועוד. בשנת 2010 עמד מס' הנוסעים בקו נתב"ג - עמאן על כ- 115 אלף נוסעים. רויאל ג'ורדניאן תצטרך עכשיו להחליט עם מי לשתף פעולה. עם ישראייר או עם ארקיע.

לדברי דרור בהט, סמנכ"ל מסחר ותעופה IDB תיירות, אנו מתכוונים לעשות שימוש במטוסים החדשים שנרכשו לאחרונה על ידי ישראייר להפעלת הקו לעמאן. בשלב ראשון יופעלו 2 טיסות שבועיות בקו, טיסות נוספות יתווספו על פי הצורך. אנו בטוחים כי הקו לעמאן, עיר מרכזית המהווה גם גשר למזרח הרחוק, ינחל הצלחה ויהפוך את ירדן לנגישה מאי פעם עבור הנוסע הישראלי. אנו בוחנים אפשרות לשיתוף פעולה עם רויאל ג'ורדניאן, חברת התעופה הלאומית של ירדן, אשר הייצוג שלה בארץ מבוצע ע"י קבוצת IDB תיירות. אנו מודים לשר התחבורה על האישור, ולקראת תחילת הפעלת קו הטיסות לעמאן נודיע על מחירי הטיסות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: