אא

אמריקן איירליינס משיקה קו תעופה בין ניו יורק לבודפשט

חברת התעופה הודיעה על פתיחת קו חדש בין ניו יורק לבודפשט והפעלת טיסת קוד משותף עם חברת התעופה מאלב נתיבי אוויר הונגריים במסיבת עיתונאים שנערכה בבודפשט.

Shutterstock Shutterstock
אמריקן איירליינס הודיעה על פתיחת קו תעופה חדש בין ניו יורק לבודפשט, החל מתאריך 5 באפריל, 2011.
הטיסה תופעל במטוס מסוג Boeing 767-300 של החברה, בתדירות יומית במהלך חודשי הקיץ הקרוב ו- 4 טיסות בחורף 2011. אמריקן איירליינס החברה בברית התעופה one world תפעיל קוד משותף עם מאלב נתיבי אוויר הונגריים, אשר גם היא חברה באותה ברית תעופה.

לנוסעים מישראל, מציעות מאלב ואמריקן אירליינס, קשר נוח מידי בוקר: המראה בטיסת מאלב מתל אביב והגעה לבודפשט ב- 07:45, עם קשר נוח במיוחד לטיסת אמריקן, אשר ממריאה מבודפשט לניו יורק בשעה 11:55.

ההודעה בדבר השקת קו טיסה סדיר בין ניו יורק לבודפשט והפעלת טיסת קוד משותף נמסרה במסיבת עיתונאים שנערכה בבודפשט, בהשתתפות קורט סטאץ', סגן נשיא אזורי באמריקן איירליינס ומרטין גאוס, מנכ"ל מאלב נתיבי אוויר הונגריים.

בימים אלה נחנך טרקלין עסקים חדש ומפואר בשדה התעופה של בודפשט אשר ישרת גם את נוסעי העסקים מישראל אשר יטוסו בשילוב מאלב ואמריקן אירליינס.

הפעלת טיסה ישירה בין ניו יורק לבודפשט מהווה הבעת אמון של חברת התעופה האמריקאית בפוטנציאל העסקי בשוק הנסיעות של מזרח אירופה ככלל והשוק ההונגרי בפרט.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: