אא

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון נערכים לגל הנוסעים בפסח

צופים כי קרוב למיליון נוסעים יפקדו במהלך חודש אפריל את החנות וכמו כן משיקים מגוון מבצעים בהיקף מהלך הנאמד בכ- 20 מיליון ש"ח, בנוסף, צפי לגידול במכירות בשיעור של 10% בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד.

צילום: 123rf צילום: 123rf
דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון נערכים לקראת עונת הנסיעות 2011, יריית הפתיחה צוינה עם השקת הקמפיין החדש בכיכובה של גאלה קוגן, בתפקיד "רותי מהדיוטי", שהפעם השתדרגה והפכה מהבלונדינית התמימה לרותי הסלקטורית. היקף הקמפיין נאמד בכ-5 מיליון ₪, באמצעות גליקמן נטלר סמסונוב ועלה בטלוויזיה, שילוט חוצות ובפעילות דיגיטלית. חגית בכר, סמנכ"ל השיווק והסחר של דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ציינה כי: "בנוסף למהלך התדמיתי הממשיך לחדד את האסטרטגיה של הדיוטי פרי - "לא תמצא יותר זול מזה", אנו נערכים לגל הנוסעים בתקופת הפסח ומקבלים את פניהם עם מגוון מבצעים והנחות שרק מחזקות את העובדה שסל הקניות בדיוטי פרי הינו הזול ביותר בהשוואה לחנויות דיוטי פרי בעולם ובהשוואה לשוק המקומי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: