הסוכנים והסיטונאים זועמים על הטרגט של אל על
החברה העלתה את הטרגט השנתי שלה בין 13%-15% ובשיחות עם החברה חלקם טענו שהמספרים שהחברה דורשת בלתי הגיוניים. המבחן הראשון של איה מגן!
Shutterstock
מנהלת סניף ישראל של אל על, איה מגן, נמצאת כעת במבחן הראשון המשמעותי שלה. סיטונאים וסוכנים זועמים על הטרגט שחברת התעופה אל על דורשת לשנת 2011 שלטענתם גבוה ב - 13%-15% לעומת השנה החולפת. אותם סוכנים וסיטונאים טוענים שהטרגט גבוה מדי ולא הגיוני מבחינת החברה.
הכעס שיש כעת, מהווה למעשה מבחן גדול למנהלת סניף ישראל של אל על, איה מגן. זהו למעשה המבחן הראשון שלה, איך היא תצליח להתמודד עם הטענות ולתת פיתרון לבעיה הזו. סוכנים אמרו היום ל'פספורט ניוז': "אי אפשר השנה להגיע לטרגט של אל על".
הכעס שיש כעת, מהווה למעשה מבחן גדול למנהלת סניף ישראל של אל על, איה מגן. זהו למעשה המבחן הראשון שלה, איך היא תצליח להתמודד עם הטענות ולתת פיתרון לבעיה הזו. סוכנים אמרו היום ל'פספורט ניוז': "אי אפשר השנה להגיע לטרגט של אל על".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}