אא

בשורה לנוסעים לארה"ב : לופטהנזה תפעיל את מטוס ה-A380 בטיסותיה היומיות למיאמי

קרסטן צאנג, מנכ"ל לופטהנזה ישראל: "לנוחות הנוסעים מישראל עומדות טיסות קישור ל- 22 יעדים בצפון אמריקה ובחזרה לישראל".

Shutterstock Shutterstock
לופטהנזה ממשיכה לשדרג ולהרחיב את שירותיה בטיסות לארה"ב. החל מה-10 ביוני 2011, החברה תפעיל את טיסתה היומית בקו בין פרנקפורט למיאמי, מרכז התיירות והעסקים החשוב של פלורידה- "מדינת השמש", במטוס האיירבוס החדיש מדגם A-380. לופטהנזה תהיה חברת התעופה הראשונה שתפעיל למיאמי טיסות במטוס הדגל החדיש של איירבוס מדגם A-380.

מיאמי, אחד מהיעדים הפופולאריים בארה"ב בקרב אנשי עסקים ותיירים ישראלים, הוא היעד השישי אליו מפעילה לופטהנזה טיסות במטוס הדגל מתוצרת חברת איירבוס. המטוס פועל כבר בקווים של לופטהנזה מפרנקפורט לבייג'ינג, טוקיו ויוהנסבורג. מאז סוף פברואר 2011 נוספה גם ניו יורק לרשימת היעדים אליהם טסה לופטהנזה בטיסה יומית במטוס האיירבוס A-380 והחל ב-10 למאי תופעל טיסה יומית במטוס זה גם בקו לסן פרנסיסקו.

המטוס מדגם איירבוס A-380 של לופטהנזה כולל שלוש מחלקות שירות משודרגות ומתקדמות: ראשונה עם 8 מושבים, עסקים עם 98 מושבים ותיירים עם 420 מושבים.
מספר המושבים הכולל, 526, גדול ב-50% ביחס למספר המושבים במטוסי ה"ג'מבו" מדגם בואינג-747-400 אשר מופעלים בהווה בקווים למיאמי, סן פרנסיסקו, ניו יורק ועשרות יעדים ברחבי תבל .

קרסטן צאנג, מנכל לופטהנזה ישראל: "אנו שמחים להגדיל את היצע המושבים ליעדים הפופולאריים בקרב נוסעים מישראל ליעדים מרכזיים בארה"ב- ניו יורק, סן פרנסיסקו ומיאמי. לנוחות הנוסעים מישראל עומדות טיסות קישור ל- 22 יעדים בצפון אמריקה ובחזרה לישראל".

קבוצת לופטהנזה מציעה בנוסף לטיסה היומית מפרנקפורט למיאמי, טיסה יומית מציריך למיאמי בטיסות של סוויס המופעלות במטוסים מדגם איירבוס A-340.

חברת לופטהנזה הזמינה 15 מטוסים מדגם איירבוס A-380 ותקבל עד יוני הקרוב את המטוס השמיני מדגם זה. היא מחזיקה באופציה לרכישת 5 מטוסים נוספים, אשר יסופקו עד שנת 2015. החברה תציב את המטוסים בנמל הבית ובסיסה המרכזי בפרנקפורט.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: