איבריה משדרגת את הקו לת"א ומגדילה את היצע המושבים
חברת התעופה הספרדית מגדילה את מספר הטיסות השבועיות ל-18 לעומת 14 אשתקד ומציעה בשנת 2011כ-264,000 מושבים בקו ת״א-מדריד.
במסיבת עיתונאים, שנערכה היום במלון קרלטון בתל אביב, בהשתתפות אנחל ואלדמורוס, מנהל המכירות העולמי של איבריה ואנטוניו בינפה, מנהל החברה בישראל, בישרו נציגי חברת התעופה הספרדית על שדרוג פעילותה בקו לת״א.
בשנת 2011 תציע החברה כ-264,000 מושבים בקו ת״א - מדריד - עלייה של 23% לעומת 2010. הגדלת היצע המושבים תושג בזכות הגדלת מספר הטיסות השבועיות ושימוש במטוסים חדישים יותר.
החל ממרץ 2011 החברה הגדילה את מספר טיסותיה השבועיות ל-18 לעומת 14 טיסות ב-2010.
שתיים מהטיסות השבועיות מבוצעות באיירבס 340 בעל קיבולת של 254 מושבים. האיירבס 340 יפעל בקו גם בטיסה שבועית שלישית החל מחודש מאי ובטיסה שבועית רביעית לקראת סוף השנה.
ראוי לציין כי הקו לתל אביב הינו הקו היחיד בטווח בינוני בו משתמשת החברה באיירבס 340.
איבריה מציעה טיסות המשך ל-26 יעדי החברה באמריקה הלטינית, ביניהם: בואנוס איירס, סאו פאולו, מקסיקו סיטי ובוגוטה. בנוסף, החברה טסה ל-36 יעדי המשך פנים אירופאיים המועדפים על ידי ישראלים רבים.
הגדלת היצע המושבים בקו יגדיל את נתח השוק של החברה בקו, העומד כרגע על 27% ו-43% במחלקת עסקים.
בזכות מחלקת העסקים החדשה איבריה מצפה לחזק את אחיזתה בקרב לקוחות הפרימיום.
מושבי מחלקת העסקים החדשה יהיו ברוחב 55 ס"מ ויציעו מרווח של 1.27 מטר בין השורות, ובנוסף קונסולת psp.
נוסעי מחלקת עסקים באיירבס 340 ייהנו ממחלקה משודרגת business plus המעניקה מרווח של 2.2 מטר בין השורות ומושבים הנהפכים למיטה שטוחה.
בכלל השיפורים, שביצעה איבריה בעלות של 150 מיליון דולר בשנתיים האחרונות, ניתן לציין כי עוצבו טרקליני הנוסעים מחדש, שודרגו ארוחות מחלקת התיירים בטיסות ארוכות, ומערכות כרטיסי החיוב on line הפכו זמינים לכלל יעדי החברה. כיום לקוחות החברה יכולים לבצע צ'ק אין באמצעות מכשיר הסלולר ברוב שדות התעופה.
בשנת 2011 תציע החברה כ-264,000 מושבים בקו ת״א - מדריד - עלייה של 23% לעומת 2010. הגדלת היצע המושבים תושג בזכות הגדלת מספר הטיסות השבועיות ושימוש במטוסים חדישים יותר.
החל ממרץ 2011 החברה הגדילה את מספר טיסותיה השבועיות ל-18 לעומת 14 טיסות ב-2010.
שתיים מהטיסות השבועיות מבוצעות באיירבס 340 בעל קיבולת של 254 מושבים. האיירבס 340 יפעל בקו גם בטיסה שבועית שלישית החל מחודש מאי ובטיסה שבועית רביעית לקראת סוף השנה.
ראוי לציין כי הקו לתל אביב הינו הקו היחיד בטווח בינוני בו משתמשת החברה באיירבס 340.
איבריה מציעה טיסות המשך ל-26 יעדי החברה באמריקה הלטינית, ביניהם: בואנוס איירס, סאו פאולו, מקסיקו סיטי ובוגוטה. בנוסף, החברה טסה ל-36 יעדי המשך פנים אירופאיים המועדפים על ידי ישראלים רבים.
הגדלת היצע המושבים בקו יגדיל את נתח השוק של החברה בקו, העומד כרגע על 27% ו-43% במחלקת עסקים.
בזכות מחלקת העסקים החדשה איבריה מצפה לחזק את אחיזתה בקרב לקוחות הפרימיום.
מושבי מחלקת העסקים החדשה יהיו ברוחב 55 ס"מ ויציעו מרווח של 1.27 מטר בין השורות, ובנוסף קונסולת psp.
נוסעי מחלקת עסקים באיירבס 340 ייהנו ממחלקה משודרגת business plus המעניקה מרווח של 2.2 מטר בין השורות ומושבים הנהפכים למיטה שטוחה.
בכלל השיפורים, שביצעה איבריה בעלות של 150 מיליון דולר בשנתיים האחרונות, ניתן לציין כי עוצבו טרקליני הנוסעים מחדש, שודרגו ארוחות מחלקת התיירים בטיסות ארוכות, ומערכות כרטיסי החיוב on line הפכו זמינים לכלל יעדי החברה. כיום לקוחות החברה יכולים לבצע צ'ק אין באמצעות מכשיר הסלולר ברוב שדות התעופה.