אא

בכיר ביאט"א נזף במנהל פאנל התעופה הישראלי

זאת בעקבות מכתבו של חיים שבירו, מנהל פאנל התעופה הישראלי, שכתב כי להודעתה של יאט"א על פקיעת סמכות פאנל התעופה והעברת סמכויותיו ליאט"א החל מסוף יולי - "אין כל משמעות".

נואל גילמרטין, ראש מחלקת ההפצה ביאט"א העולמית, שלח מכתב לחיים שבירו, מנהל פאנל התעופה הישראלי, ובו הוא נוזף בשבירו על ערעור סמכות יאט"א.

כזכור, ב-22 במרץ הודיעה יאט"א לכל מנהלי חברות התעופה באמצעות מנהלה בארץ, קובי זוסמן, כי בתום חודש יולי הקרוב, תפקע סמכותו של פאנל התעופה בישראל והחל מ - 1באוגוסט תיושם החלטה g818 של יאט"א בארץ.

הודעתו של קובי זוסמן לחברות התעופה השותפות ב-BSP גרמה לתדהמה רבתי בענף התיירות, ואחת התגובות הבוטות ביותר הייתה זו של חיים שבירו, שבמכתב לכל מנהלי חברות התעופה כתב, בין השאר, כי להודעת יאט"א "אין כל משמעות".

במכתב התגובה לשבירו מציין נואל גילמרטין, בין השאר: "הצהרותיך נוגדות או חורגות מכל הנהלים...פאנל התעופה הישראלי חייב לפעול בהתאם להוראות...הצהרתך כי להודעת יאט"א אין כל משמעות היא דוגמת מפתח לחריגה מכל סדרי מינהל תקין".
גילמרטין דורש מחיים שבירו, שיוציא הודעה מיידית לכל מנהלי חברות התעופה, כי הוא מתנער מכל הצהרותיו ויעביר אף העתק להנהלת יאט"א.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: