אא

לופטהנזה הזמינה חמישה מטוסי בואינג 777 בתצורת מטען בהיקף של 1.35 מיליארד דולר

קארל אולריך גרנאדט, יו"ר ומנכ"ל לופטהנזה קארגו: "מטוס המטען בואינג 777 זוכה להערכה רבה בשוק, הודות לחסכוניות בדלק שהוא מציע ולכך שהוא שקט בהרבה ממטוסים דומים".

Shutterstock Shutterstock
יצרנית המטוסים בואינג הודיעה כי קיבלה מלופטהנזה קארגו, הזמנה לאספקת חמישה מטוסי בואינג 777 בתצורת מטען, בהיקף מוערך של 1.35 מיליארד דולר לפי רשימת המחירים העדכנית. חברת המטען של לופטהנזה בחרה במטוסי בואינג 777 על מנת לשדרג ולהרחיב את צי מטוסיה.

"מטוס המטען בואינג 777 זוכה להערכה רבה בשוק הודות לחסכוניות בדלק שהוא מציע ולכך שהוא שקט בהרבה ממטוסים דומים. אנו מאמינים כי כניסתם של מטוסים אלה לצי תשפר רבות את השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו, בדומה לתרומתם של שמונת מטוסי ה-777 שאנו כבר מפעילים באמצעות AeroLogic, המיזם המשותף שלנו עם DHL", אמר קארל אולריך גרנאדט, יו"ר ומנכ"ל לופטהנזה קארגו.

מרלין דיילי, סגן נשיא למכירות בקבוצת התעופה האזרחית של בואינג: "מאז כניסתו לשירות בשנת 2009, מטוס המטען 777 הוכיח ביתר שאת את יכולותיו מבחינת החסכוניות בדלק, ורמות הפליטה והרעש הנמוכות שלו. ה-777 הוא מטוס המטען הגדול היחיד הניתן להפעלה בעלות כה נמוכה, ואנו מאמינים כי הטווחים הארוכים וגודל המטען המירבי שהוא מאפשר, יתרמו ללופטהנזה להשיג את מטרותיה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: