אא

לופטהנזה ואוסטריאן איירליינס מגדילות את מכסת משקל הכבודה של נוסעיהן

נוסעי שתי החברות ייהנו ממכסת מטען גדולה יותר בטיסותיהם בין ישראל לאירופה, אסיה ומספר מדינות באפריקה ודרום אמריקה.

Shutterstock Shutterstock

לקראת עונת הנסיעות של הקיץ, לופטהנזה ואוסטריאן אירליינס עומדות לפשט את כללי הטסת הכבודה של הנוסעים בטיסותיהן. החל מתחילת יוני, נוסעי שתי החברות ייהנו ממכסת מטען גדולה יותר בטיסותיהם בין ישראל לאירופה, אסיה ומספר מדינות באפריקה ודרום אמריקה. השינויים יהיו תקפים לגבי כרטיסי טיסה שיירכשו החל מ-1.6.2011:

- נוסעים במחלקת תיירים יוכלו לשלוח מזוודה אחת במשקל עד 23 ק"ג. עד כה ניתן היה לשלוח 20 ק"ג לכל היותר, למעט בטיסות לצפון אמריקה, שאיפשרו עד כה 2 מזוודות במשקל מקסימלי של 23 ק"ג כל אחת.

- נוסעי מחלקת תיירים למערב, מרכז ומזרח אפריקה, כמו גם ליפן, יוכלו לשלוח שתי מזוודות במשקל של עד 23 ק"ג כל אחת. 

- נוסעים מתמידים בתוכנית Miles & More של לופטהנזה אשר הגיעו למעמד "פריקוונט טראולר" "והונים" הטסים בטיסות לופטהנזה ואוסטריאן ייהנו ממכסת מטען גדולה יותר ויוכלו לשלוח 2 מזוודות במשקל מקסימלי של 23 ק"ג כאשר טסים במחלקת תיירים, ומזוודה נוספת מעבר למכסה הרגילה בשאר המחלקות. 

- הנוסעים במחלקת עסקים יוכלו לשלוח 2 מזוודות שכל אחת מהן שוקלת 32 ק"ג לכל היותר, כך שמכסת המטען הכולל שיוטס ללא תשלום תסתכם ב-64 ק"ג לכל נוסע לכל היותר, לעומת 30 ק"ג בהווה. 

- נוסעים במחלקה ראשונה יוכלו לשלוח 3 מזוודות שכל אחת מהן שוקלת 32 ק"ג לכל היותר. המשקל הכולל שיוטס ללא תשלום נוסף יגדל ל-96 ק"ג, לעומת 40 ק"ג בהווה.

- תינוקות מתחת לגיל שנתיים, שאינם זכאים למושב נפרד בטיסה, ייהנו ממכסת מטען של 23 ק"ג במזוודה אחת , ובתוספת עגלה מתקפלת.

במקביל, לופטהנזה ואוסטריאן אירליינס עומדות לפשט גם את העלות של מטען עודף. כך למשל, התשלום עבור מזוודה ראשונה נוספת במחלקת תיירים יהיה 70$ בלבד.

כאמור, שיטת גבייה זו תהיה תקפה רק עבור כרטיסים שיירכשו החל מה-1.6.2011 ונוסעים אשר יירכשו את כרטיסיהם לפני תאריך זה יחויבו על פי תנאי הטסת המשקל העודף הנקובים בכרטיס הטיסה שלהם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: