אא

דלתא משדרגת את מגוון המנות בטיסות הפנים בארה"ב

כחלק מהשותפות עם איגוד הסרטן האמריקאי, דלתא תתרום 1 דולר מכל קופסת חטיפים שנמכרה במהלך חודש מאי – לסיוע למציאת פתרון למחלת הסרטן.

Shutterstock Shutterstock
דלתא איירליינס שידרגה את אפשרויות הארוחה בטיסות הפנים בארה"ב - הוסיפה אפשרויות חדשות לתפריט "האוכל למכירה" EATS וכהלים מיוחדים.

"אנו יודעים שנוסעינו לא יכולים תמיד להתאים את זמני הארוחות ללוחות הזמנים העמוסים של טיסותיהם, ומכאן שדלתא מקלה עליהם ע"י הצעת מבחר אפשרויות אוכל איכותי בטיסה", מסרה אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא איירליינס בישראל.

התפריט החדש של EATS כולל, בין היתר: צלחת ילדים – סנדוויץ' חמאת בוטנים וריבה על לחם מדגנים מלאים; פרוסות תפוחי עץ; ענבים; מקלות גזר וסלרי; ורוטב ראנץ' – במחיר 4.5 $. גלידת בן אנד ג'ריס– בטעמי וניל ודובדבן, במחיר 2.5 $ בצהריים או בערב, בטיסות ארוכות מ-1,800 מייל. קוקטייל "מרגריטה ויל"– משקה בטעם מרגריטה שניתן לערבב עם טקילה במחיר של 7 $. וגם לחובבי הוויסקי האיכותי מציעה דלתא משקה של וויסקי ג'ק דניאלס טנסי עם ליקר דבש המומלץ להגשה עם גינג'ר אייל או ספרייט, במחיר של 7 $.

פריטים חדשים אלו מצטרפים למנות האוכל הקיימות כבר לרכישה בטיסות דלתא בארה"ב, ביניהן: בטיסות הבוקר - טורטייה; חטיף ויוגורט; וצלחת פירות וגבינה. בטיסות שיתקיימו בזמן ארוחת הצהרים והערב - נוסעים יוכלו לבחור בין סנדוויץ' עוף וסלט, המבורגר הודו ועוד. בנוסף, ניתן לרכוש בטיסות דלתא חטיפים ו"נשנושי" טיול, כגון: פופקורן.

כחלק מהשותפות עם איגוד הסרטן האמריקאי, דלתא תתרום 1 דולר מכל קופסת חטיפים שנמכרה במהלך חודש מאי – לסיוע למציאת פתרון למחלת הסרטן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: