אא

ישראל והונגריה חתמו על הסכם תעופה

ההסכם יאפשר לחברות תעופה נוספות לטוס בין שתי המדינות. "הגברת התחרות בין חברות התעופה תביא לגידול משמעותי במספר הנוסעים ולהוזלה של תעריפי הטיסה", אומר שר התחבורה.

Shutterstock Shutterstock
ישראל והונגריה חתמו על הסכם תעופה חדש המאפשר לחברות תעופה נוספות של ישראל והונגריה להפעיל טיסות סדירות, שבועיות בין המדינות. כך הודיע שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ.

על פי מזכר הבנה שנחתם בין סגן מנהל רשות התעופה האזרחית, אבי בן חור לבין ראש מינהל התעופה ההונגרי, MATE GERGELY תוכלנה חברות תעופה ישראליות והונגריות להפעיל עד 30 טיסות סדירות שבועיות בין תל אביב לבודפסט, 15 טיסות לכל צד.

יצויין כי חברת אל על מפעילה כיום כשש טיסות שבועיות בין נמל התעופה בין גוריון לבודפסט ואילו ההונגרים מפעילים 13 טיסות שבועיות בין שתי המדינות.

כץ ציין כי ההסכם החדש יאפשר לראשונה לחברות תעופה ישראליות להפעיל טיסות נוסעים סדירות ליעדים נוספים בהונגריה.

מרשות התעופה האזרחית נמסר כי הסכם התעופה שנחתם יאפשר בנוסף לחברות התעופה של שתי המדינות להפעיל טיסות בקוד טיסה משותף וכן גם עם חברות תעופה של מדינות אחרות.

שר התחבורה מסר כי חתימת מזכר ההבנות מתבצעת במסגרת יישום התהליך הליברליזציה בענף ההובלה האווירית. לדבריו, הגברת התחרות בין חברות התעופה תביא לגידול משמעותי במספר הנוסעים ולהוזלה של תעריפי הטיסה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: