אא

אוויה סנטר משווקת טיסות פרטיות

החברה יצרה שיתוף פעולה עם חברות אירופאיות המתמחות בתחום ובעלות צי מטוסים מודרניים וחדישים. מנכ"ל אוויה סנטר: "אלמנט המחיר ברוב המקרים אינו השיקול המכריע בהזמנת השירות".

Shutterstock Shutterstock
אוויה סנטר שהחלה לאחרונה בשיווק מסיבי של שירותי vip פנתה גם לשוק הטיסות הפרטיות המגלגל עשרות מיליוני דולרים ולפי נתוני רשות שדות התעופה, נמצא בגידול מתמיד ב-3 השנים האחרונות.

הטיסות הפרטיות מיועדות רובן ככולן לאנשי עסקים וחברות גדולות,המעונינות בשירותי הטסה דחופים מכל נקודה לכל נקודה בהתראה קצרה ביותר ובזמינות גבוהה.

"אלמנט המחיר ברוב המקרים אינו השיקול המכריע בהזמנת השירות", כך אומר איציק פוזמנטיר מנכ"ל אוויה סנטר.
פוזמנטיר מספר כי: "ישנן חברות המעוניינות להטיס "נבחרת" של מנהלים בכירים לפגישה דחופה או כינוס ושימוש בתעופה הסדירה, מצריך הערכות ולוגיסטיקה של הזמנות הסעות בתי מלון וכדומה. בהזמנת טיסה פרטית אנחנו מתאימים את שעות הטיסה הן ביציאה והן בחזרה לצרכי הלקוח, מה שחוסך זמן יקר ובמקרים רבים כסף יקר".

פוזמנטיר מספר כי דרך העבודה: "החליפה נתפרת לפי מידות הצרכן. אוויה סנטר יצרה שיתוף פעולה עם חברות אירופאיות מהמעלה הראשונה המתמחות בנושא והן בעלות צי מטוסים מודרניים וחדישים והחשוב מכל, בעלות דירוג מקסימלי בכל נושא בטחון ובטיחות טיסה".

פוזמנטיר מוסיף כי: "מהידע שצברנו, אני משוכנע שלכל משרד נסיעות יש לפחות לקוח אחד או שניים שנושא התעופה הפרטית יתאים לצרכיו ולכיסו ואני ממליץ לפנות אלינו לקבלת הצעות קונקרטיות. החשוב מכל, שהזמנה מסוג שכזה אינה רק בחזקת שירות ברמה הגבוהה ללקוח, אלא גם הזמנה ששכרה הנאה בצידה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: