אא

בכיר באי.די.בי תיירות:"כל הדיבורים על מכירת ישראייר לאל על ספינים בלבד"

באי.די.בי תיירות שוללים הידיעות על הכוונות למכור את החברה לאל על, ומציינים כי אין כל מגעים,מלבד דיבורים על שיתופי פעולה,לאחר שסאן דור איבדה את רישיונה ובישראייר נתנו פתרונות זמניים. אל על לבורסה:"נבחנות מעת לעת אפשרויות לשיתופי פעולה עם חברות בתחומי התעופה והתיירות".

למרות גל הפרסומים בעשרים וארבע שעות אחרונות על כך שחברות התעופה אל על וישראייר מנהלות מו"מ למכירתה של ישראייר לידי אל על, הרי שבאי.די.בי תיירות מכחישים היום בתוקף את כל גל השמועות .
גורם בכיר באי.די.בי תיירות אמר הבוקר לפספורטניוז:"כל הדיבורים על מכירת ישראייר הינם ספינים. אין כל מו"מ ולא היה כזה. מאז ששללו לסאן דור את הרישיון, ישראייר נתנה פתרונות זמניים לטובת החברה. ישנם דיבורים על פיתרון בעניין זה לטווח ארוך, אבל לא היו כל דיבורים על מכירת ישראייר לאל על " .
ואילו אל על הגיבה הבוקר לבורסה לניירות ערך כי:"בתגובה לפרסומים בעיתונות בדבר קיום מגעים בין החברה לבין חברת ישראייר, מתכבדת החברה להודיע כי בהתאם לאסטרטגיה העסקית של החברה להרחבת פעילותה העסקית, נבחנות מעת לעת אפשרויות שונות לשיתופי פעולה עם חברות בתחומי התעופה והתיירות. ככל שמגעים כאמור יתגבשו תדווח עליהם החברה כנדרש".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: