סוכני הנסיעות:" אין עם מי לדבר באל על"
סוכנים טוענים כי "סניף ישראל הפך להיות גיליון חישוב אלקטרוני ואין עם מי לדבר", עוד טוענים הסוכנים כי אל על מאבדת סוכנים עסקיים . החברה בתגובה :אל על מנהלת עם הסוכנים מערכת יחסים טובה".
סוכני הנסיעות זועמים על התנהלות חברת אל על כלפיהם .
סוכנים אמרו לפספורטניוז :"באל על לא יודעים להתנהג ולהתנהל מול הסוכנים ,הם מקשיחים את המחירים גם לקבוצות לעומת חברות אחרות ועושים טעות גדולה, אין ממי לקבל תשובות שיש בעיות". עוד טוענים הסוכנים כי:"סניף ישראל כבר הפסיק להיות כזה שנועד לסוכנים, הוא הפך להיות גיליון חישוב אלקטרוני. ידוע לנו כי מספר סוכנים עסקיים אינם מעוניינים להמשיך לעבוד עם החברה בשל כך , אל על עושה טעות בגישה שלה לסוכנים . כדאי ששקדי יבדוק מה קורה" ציינו סוכנים.
מ אל על נמסר בתגובה לטענות:" אל על מנהלת עם הסוכנים מערכת יחסים טובה, הגונה והוגנת, ותמשיך לעשות כך גם בעתיד".
סוכנים אמרו לפספורטניוז :"באל על לא יודעים להתנהג ולהתנהל מול הסוכנים ,הם מקשיחים את המחירים גם לקבוצות לעומת חברות אחרות ועושים טעות גדולה, אין ממי לקבל תשובות שיש בעיות". עוד טוענים הסוכנים כי:"סניף ישראל כבר הפסיק להיות כזה שנועד לסוכנים, הוא הפך להיות גיליון חישוב אלקטרוני. ידוע לנו כי מספר סוכנים עסקיים אינם מעוניינים להמשיך לעבוד עם החברה בשל כך , אל על עושה טעות בגישה שלה לסוכנים . כדאי ששקדי יבדוק מה קורה" ציינו סוכנים.
מ אל על נמסר בתגובה לטענות:" אל על מנהלת עם הסוכנים מערכת יחסים טובה, הגונה והוגנת, ותמשיך לעשות כך גם בעתיד".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}