אא

פז דוחה את מסקנות צוות יאט"א לגבי אירוע הדלק הסילוני בנתב"ג

החברה העבירה לבורסה את תגובתה לדו"ח הפנימי, שנערך על ידי צוות בדיקה, שביקר בארץ. לטענת החברה יש בידיה ממצאים הסותרים את מסקנות הדו"ח, שמצביעות על קיום ממצאים המעידים על זיהום בדס"ל, אשר לכאורה מקורו בדס"ל שהגיע מבית הזיקוק באשדוד.

Shutterstock Shutterstock

חברת פז הודיעה היום לבורסה כי לאחר פרסומים בתקשורת הגיע להתייחסותה דו'ח פנימי, שנערך ע'י צוות של יאט'א, העוסק באירוע הדס'ל בנתב'ג.


הצוות של יאט'א,שביקר בארץ במהלך חודש יוני 2011 וקיים פגישות עם צדדים המעורבים בשרשרת האספקה של הדלק הסילוני לנתב'ג, פרסם את מסקנותיו והמלצותיו בנוגע לאירוע.


לפי ההודעה, מסקנות הדו'ח מצביעות על קיום ממצאים, המעידים על זיהום בדס'ל, אשר לכאורה מקורו בדס'ל שהגיע מבית הזיקוק באשדוד, שבבעלות חברת בת של החברה.


החברה מעדכנת כי היא העבירה היום התייחסות לדוח והסתייגה מהאמור בו, בין היתר מהטעם שהצוות לא ביקר בבית הזיקוק באשדוד. בנוסף, לדברי החברה יש בידיה ממצאי מעבדה הסותרים את המסקנות.


ע'פ הודעת חברת פז: 'הדס'ל שמיוצר בבית הזיקוק באשדוד היה והינו תקין. כך גם כל התשתיות הקיימות בבית הזיקוק באשדוד נבדקו ונמצאו תקינות. להערכת החברה הצוות של IATA אינו יכול לקבוע את אחריות החברה או אחריות חברת הבת לאירוע הדס'ל בנתב'ג'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: