יואכים שטיינבאך, המנהל האזורי של קבוצת לופטהנזה: "עד 2016 נרכוש מטוסים חדשים ב-14 מיליארד אירו"
במפגש עיתונאים, שהתקיים הבוקר לרגל אירוע לחברי מועדון Expert, סיפר שטיינבאך, המנהל האזורי של קבוצת לופטהנזה, על השקעות הקבוצה וציין את שביעות רצונו מהקו לתל אביב.
"אנחנו משקיעים 150 מיליון אירו בשדרוג טרקליני נוסעים בשדות התעופה בכל העולם ועד שנת 2016 נרכוש מטוסים חדשים ב-14 מיליארד אירו ,יש לנו הכרח להשקיע ברכישת מטוסים גדולים כצורך מתבקש בעת הזו להתמודדות מול חברות התעופה הגדולות מאסיה ולמרות כל השקעות אלו המחיר שלנו חייב להיות אטרקטיבי ותחרותי לעומת מקבילנו", כך סיפר הבוקר , יואיכים שטיינבאך במפגש לרגל ביקורו בארץ לכבוד אירוע מיוחד של לופטהנזה לחברי מועדון הסוכנים EXPERT .
שטיינבאך דיבר בין היתר על חברות הלואו קוסט הרבות : "חברות הלואו קוסט חוות כעת בעיות שהיו מנת חלקן של חברות סדירות והצמיחה שלהן נעצרה. על מנת לשמור על לקוחות והן חייבות להוסיף דברים לשירות, וכמובן, שהדבר כרוך בעלויות."
על בריתות התעופה אמר שטיינבאך: "מלבד המוצר האיכותי שלנו, החיבור שלנו לסטאר אליאנס הוא חיבור מנצח שנותן לנו אפשרות להתחרות מול כל החברות הגדולות, גם ביעדים רחוקים למזרח מול חברות גדולות דוגמאת סינגפור איירליינס".
על הקשר עם סוכני הנסיעות אמר שטיינבאך: "לגבי עמלות אפס, זה קיים כבר בכל העולם. אנחנו מציעים לסוכנים אפשרויות אחרות טובות להרויח כתוצאה מגביית דמי שירות".
קרסטן צאנג, מנכ"ל לופטהנזה ישראל, הוסיף בנושא: "יש לנו יחסים נהדרים עם הסוכנים שנמדדים בהרבה יותר מאשר העמלות . המודל החדש שהצענו לסוכנים מוכיח את עצמו ".
ישטיינבאך המשיך וציין כי " קבוצת לופטהנזה המצאת בשלב מתקדם של הקמת מחלקת עסקים חדשה וכן של שדרוג מחלקת התיירים ,ובנוסף החברה תשקיע כ3 מילירד אירו בשיפור וחידושים טכנולוגים על מנת להיות מובילים בתחום," יש חברות שקונות מטוס ולא משקיעות בו דבר לאחר שקיבלו אותו לאחר מספר שנים ,אצלנו זה לא כך,בקבוצת לופטהנזה מעל 700 מטוסים, ובכולם השקענו ושדרגנו ואנחנו ממשיכים בכך כל הזמן".
לגבי הקו לתל אביב ציין שטיינבאך: "תל אביב הוא יעד חזק שלנו ואנחנו שמחים שהוא מתנהל כך. יש לנו 47 טיסות שבועיות בקו יחד עם אוסטריאן וסוויס וללא צל של ספק אני יכול לציין שהקו לתל אביב הוא החשוב ביותר עבורנו באיזור".