אא

סניף ישראל של אל על : סקר שביעות רצון בקרב הסוכנים

הסקר זכה להיענות נלהבת מצד סוכני הנסיעות וקרוב ל- 700 סוכנים ענו על הסקר. מהסקר עולה שביעות רצון רבה ממקדמי המכירות ומנהלי התיקים באגף העסקי.

כחלק מתהליך שיפור התקשורת בין אל על ובין סוכני הנסיעות, סניף ישראל החל בתהליך קבוע של קיום סקר שביעות רצון אלקטרוני תקופתי בקרב סוכני הנסיעות בישראל.

הסקר הופץ בתחילת חודש יולי 2011 בדואר אלקטרוני, כאשר המענה היה באמצעות האינטרנט. הסקר זכה להיענות נלהבת מצד סוכני הנסיעות וקרוב ל- 700 סוכנים ענו על הסקר.

באופן כללי הסוכנים הביעו שביעות רצון רבה ממקדמי המכירות ומנהלי התיקים באגף העסקי. בנוסף הסוכנים העלו שורה ארוכה של רעיונות לשיפור התקשורת ומתן כלים טובים יותר למקדמי המכירות, על מנת שיוכלו להקל על עבודת הסוכן מול אל על. מהנהלת סניף ישראל נמסר כי חלק מהרעיונות ייבחנו בחיוב כבר בתקופה הקרובה.

להלן תמצית התוצאות אשר התקבלו בסקר: 
- 82% מהסוכנים סברו שזמינות מקדם המכירות הנה גבוהה. 
- 80% מהסוכנים היו מאוד מרוצים ממהירות התגובה של מקדם המכירות. 
- 52% מהסוכנים ענו שהם מרוצים ממהירות התגובה של דסק קבוצות. 
- 79% מהסוכנים סברו שזמינות מנהל התיק שלהם באגף העסקי הנה גבוהה.
- 87% מהסוכנים ענו שרמת המקצועיות של מנהל שלהם באגף העסקי הנה גבוהה .

סניף ישראל ימשיך במעקב אחר הנושאים שהועלו בסקר ויפעל לשיפור וייעול תהליכי העבודה לרווחת סוכני הנסיעות ולנוחיות הנוסעים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: