88% ממשרדי יאט"א מעדיפים את אל על לעומת רק 35% מהמשרדים הלא יאט"איים
כך עולה מסקר מיוחד שערכה רשת יוטרוול במשרדי הנסיעות, שנועד לבדוק קשר בין השינויים המבניים בענף בשנים האחרונות לבין הירידה בנתח השוק של אל על. הסקר המלא וניתוח מעמיק שלו ע"י משה שמא, סמנכ"ל יוטרוול, מתפרסם בגיליון החדש של עיתון 'פספורט'.
Shutterstock
סקר מיוחד שערכה רשת יוטרוול במשרדי הנסיעות באמצעות הסמנכ"ל משה שמא, חושפת מספר תופעות מעניינות. הסקר נועד לבדוק קשר בין השינויים המבניים בענף בשנים האחרונות לבין הירידה בנתח השוק של אל על.
ההתמקדות המחקרית הייתה בשינויים שהתרחשו במבנה הפעילות של סוכנויות הנסיעות וכיצד הדבר השפיע על אל על.
מהסקר עולה בין השאר כי 88% ממשרדי יאט"א מעדיפים את חברת אל על, לעומת רק 35% מהמשרדים הלא יאט"איים.
בסקר שמתפרסם במלואו, בגיליון החדש של עיתון 'פספורט', מתפרסמים כל תוצאות הסקר, עם ניתוח מעמיק שלהם ע"י משה שמא, עם מסקנות חותכות.
עוד נתון מאד מעניין המתפרסם בסקר, 67% מהסוכנים מתנגדים להורדת העמלות לאפס, ו-56.2% מן המשיבים סבורים כי הם יפחיתו את מכירות כרטיסי הטיסה באל על, באם זו תחליט להוריד את העמלות.
ההתמקדות המחקרית הייתה בשינויים שהתרחשו במבנה הפעילות של סוכנויות הנסיעות וכיצד הדבר השפיע על אל על.
מהסקר עולה בין השאר כי 88% ממשרדי יאט"א מעדיפים את חברת אל על, לעומת רק 35% מהמשרדים הלא יאט"איים.
בסקר שמתפרסם במלואו, בגיליון החדש של עיתון 'פספורט', מתפרסמים כל תוצאות הסקר, עם ניתוח מעמיק שלהם ע"י משה שמא, עם מסקנות חותכות.
עוד נתון מאד מעניין המתפרסם בסקר, 67% מהסוכנים מתנגדים להורדת העמלות לאפס, ו-56.2% מן המשיבים סבורים כי הם יפחיתו את מכירות כרטיסי הטיסה באל על, באם זו תחליט להוריד את העמלות.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}