אא

יאט"א מינתה את טל תעופה למפיצה בינלאומית של מוצריה

ההסכם החדש שהושג בין טל תעופה ליאט"א, מקל בצורה משמעותית את האפשרות של חברות תעופה מסחריות נוספות מכל העולם להצטרף לפלטפורמות ההפצה וכך לאפשר ליותר סוכני נסיעות וציבור הנוסעים הטסים להשתמש בשירותיהן של חברות תעופה רבות יותר.

Shutterstock Shutterstock
בהסכם שהושג החודש בין ארגון התעופה הבינלאומי, יאט"א, לבין טל תעופה, מינתה יאט"א את טל תעופה כמשווקת גלובלית של IBCS – מוצרי מכירה והפצה לחברות תעופה מכל העולם.

IBCS וכן BSP הינן פלטפורמות מכירה והפצה של כרטיסי טיסה אשר בשימוש של רוב חברות התעופה הפועלות בעולם ובכללן בישראל. הרוב המכריע של חברות התעופה הפועלות בישראל משתמשות בפלטפורמות ההפצה הללו.
ההסכם החדש שהושג בין טל תעופה ליאט"א, מקל בצורה משמעותית את האפשרות של חברות תעופה מסחריות נוספות מכל העולם להצטרף לפלטפורמות ההפצה וכך לאפשר ליותר סוכני נסיעות וציבור הנוסעים הטסים להשתמש בשירותיהן של חברות תעופה רבות יותר. כלומר, יותר אפשרויות בחירה לנוסעים הטסים בין מדינות.

ארגון התעופה הבינלאומי מאגד חברות תעופה מכל העולם ומושבו במונטריאול, קנדה. הארגון מייצג ומשרת את עניינן של חברות תעופה בעולם ומאוגדות בו 230 חברות תעופה מכל העולם אשר מייצגות את 93% מהתעבורה האווירית המסחרית בעולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: