אא

מנהל המכירות העולמי של יו אס איירווייס: "אין לנו כוונה להפחית את עמלת 7% שמשולמת בישראל"

אריק מאתיו שמבקר בימים אילו בישראל אומר: "97% מהמכירות שלנו בישראל הן באמצעות סוכני הנסיעות, אין כל סיבה שנפחית את העמלה המשולמת להם. אנחנו מאד מרוצים משיתוף הפעולה".

Shutterstock Shutterstock
בחברת התעופה יו אס איירווייס מאד מרוצים מהפעילות של הסניף בישראל, באמצעות המנכ"לית, אסתר קסטיאל. החברה עומדת על 90% תפוסה ובחודש החולף בעוד שאר החברות האמריקאיות קונטיננטל ודלתא ירדו מבחינת מספרי הנוסעים, יו אס איירווייס המשיכה לצמוח.

אריק מאתיו מנהל המכירות העולמי של החברה, הנמצא בימים אילו בישראל, אמר היום בפגישה עם עיתונאים כי בחברה מאד מרוצים משיתוף הפעולה עם סוכני הנסיעות: "אין לנו כוונה להפחית את עמלת 7% שמשולמת בישראל. כל עוד שאר החברות לא ירדו לעמלת 0% אנחנו לא נעשה את זה", אמר מאתיו.

הוא שיבח את המכירות של החברה דרך סוכני הנסיעות: "97% מהמכירות שלנו בישראל מתבצעים באמצעות סוכני הנסיעות. אז למה שנפגע בהם. הפעילות והתוצאות העסקיות עונות לציפיות שהיו לנו".

מבחינת המכירות של החברה 48% מתבצעות דרך הסניף בישראל, השאר מגיעות דרך ארה"ב.

כיום כל 17 עובדי החברה בישראל עברו לעבוד תחת החברה וכבר לא קיים קשר לגורמים אחרים.

מבחינת תוספת טיסות לישראל אומר מאתיו: "ישראל נמצאת בעדיפות ראשונה אצלנו יחד עם השוק הברזילאי. אנחנו ממתינים לראות מה אם מחירי הדלק. כל עלייה שלהם, מייקרת לנו את הקו בעשרות מיליוני דולר. אם המחיר לא ישתנה, נוכל להוסיף עוד טיסות. אני מאמין שזה יקרה בטווח של 18 החודשים הקרובים", ציין מאתיו.


אריק מאתיו ואסתר קסטיאל



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: