אא

אייר פראנס תחגוג ביום שלישי הקרוב 75 שנה להיווסדה

החברה שנוסדה ב-1933 צמחה משמעותית עם השנים והפכה לחברה חדשנית וחלוצית.

בשנות ה-50 הציעה אייר פראנס מגוון יעדים רחב, בשנות ה-60 הפעילה את מטוסי הסילון הראשונים בצי. ב-1970 הייתה אייר פראנס בין החברות הראשונות שהפעילו את מטוס הנוסעים הגדול בעולם, בואינג 747. בשנות ה-90, עם הקמתו של שארל דה גול, התחזקה החברה משמעותית ובתחילת שנות ה-2000 התמודדה יחד עם העולם כולו עם משברים שהשפיעו קשות על עולם התעופה, כמו אסון התאומים והתפרצות מגפת הסארס באסיה.


ב-2004 התמזגה אייר פראנס עם חברת התעופה ההולנדית KLM ומאז פועלות השתיים כקבוצת התעופה אייר פראנס KLM. במהלך הזמן התאימה אייר פראנס את התדמית שלה לתדמיתה של צרפת כולה: ארוחות גורמה, כלי שולחן מעוצבים, מושבים מהודרים, שירות אישי ואדיב, מדים המעוצבים ע"י Dior, Balenciaga ו- Christian Lacroix ועוד.


בשנת 1933 מנה צי המטוסים של החברה 259 מטוסים והיום מחזיקה החברה ב-411 מטוסים, מספר הנוסעים בחברה בשנת 1933 היה 52,100 והיום אייר פראנס KLM היא אחת מחברות התעופה המובילות בעולם עם כ-75 מיליון נוסעים בשנה. לרגל המאורע יודפסו שני ספרים; האחד יעסוק בסיפור שמאחורי החברה במהלך 75 שנותיה והשני יהיה ספר בישול שנכתב במיוחד על-ידי השף הצרפתי המפורסם ג'י מרטין, האחראי למעלה מ-4 שנים על התפריט העסקי בטיסות אייר פראנס ברחבי העולם.


כמו כן, ניתן לגלוש לאתר החברה ב-corporate.airfrance.com ולצפות בעשרה סרטים קצרים שהוכנו לרגל האירוע ומסכמים את פעילות החברה מזוויות שונות: הצי, המטען, הצוות, שדה התעופה ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: