אא

מזכיר עובדי אל על יוסי לוי: "ההנהלה מנסה לפגוע בעבודה המאורגנת באל על"

עובדי אל על הצביעו השבוע בעד הכרזה על סכסוך עבודה בעקבות כוונת ההנהלה לסגור את סניף החברה בחיפה ולפטר את העובדים. גם לאחר שנודעו תוצאות ההצבעה הנהלת אל על ממשיכה לפעול ע"מ לסכל את ההכרזה על סכסוך העבודה.

Shutterstock Shutterstock
ברוב מוחץ של 4,618 עובדים, החליטו עובדי אל על להכריז על סכסוך עבודה בעקבות כוונת ההנהלה לסגור את סניף החברה בחיפה ולפטר את העובדים המועסקים בו.

ההצבעה על סכסוך העבודה התנהלה במהלך השבוע האחרון ונעשתה כמתחייב עפ"י חוקת ההסתדרות. "העובדה כי הרוב המוחלט של העובדים הצביעו בעד ההכרזה על סכסוך העבודה לא מנעה מהנהלת אל על לנסות ולפגוע בהליך הדמוקרטי שהתקיים תוך שהיא נאחזת בטיעונים קלושים", אמרו הבוקר בנציגות העובדים.

במכתב שכתב השבוע סמנכ"ל משאבי אנוש באל על, ראובן וירובניק ליו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, נעשה ניסיון להטיל דופי בהליך שהתקיים - "הליך ההצבעה אינו חשאי ונעשה תוך הפעלת לחץ על העובדים", כותב וירובניק במכתבו.

מזכיר נציגות עובדי אל על, יוסי לוי: "הנהלת אל על מנסה בכל דרך לפגוע בעבודה המאורגנת. אני מבין שקשה להנהלה לקבל את העובדה שהרוב המוחלט של העובדים חושב שהיא פועלת בחוסר תום לב, פוגעת בזכויות העובדים ובביטחונם התעסוקתי. אני מבין לליבה אולם, עם כל הקושי שהיא חווה ראוי כי ההנלה תכבד את ההליך הדמוקרטי שהתקיים ללא רבב ולא תמשיך לנסות לפגוע בעבודה המאורגנת. המסר הברור של ההנהלה ,מהמהלך שהיא מנסה לבצע, הוא שקולם של 4,618 עובדים הוא לא מספיק בשבילה".

במכתב ששלח הבוקר מזכיר נציגות העובדים לאגף התחבורה בהסתדרות, הוא משיב לטענות ההנהלה: "העובדים קיבלו טפסים אשר אושרו ע"י ההסתדרות ומילאו את בחירתם ללא השארת פרטים מזהים. ההצבעה התקיימה עפ"י הנהוג באל על ועפ"י חוקת ההסתדרות – כך נהגנו גם בשנים עברו ללא כל הסתייגות מצד ההנהלה. לא הופעל לחץ כלשהו על עובד בנוגע לחתימה - הליך החתימה הינו וולונטארי ומשקף את התגייסותו הארגונית של העובד להגנה על זכויות חבריו . אנו מצפים מההסתדרות לתמוך במאבקנו לסיכול הליך הפיטורים אשר נקטה החברה שלא לצורך ותוך הפרת הוראות ההסכם הקיבוצי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: