אא

סוויס מכניסה לישראל את מטוס האיירבס החדיש A340

סוויס מפרסמת את הנתונים החצי שנתיים ל - 2011 . מכפילה את הרווח התפעולי ל - 129 מיליון פרנקים שוויצרים, לעומת 61 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד.

Shutterstock Shutterstock
החל מה-1 לספטמבר תפעיל סוויס בשתי טיסותיה לישראל את מטוס ה - A340 AIRBUS עם מחלקת עסקים חדשה, שתכלול מושבים מתכווננים למיטות שטוחות באורך 2 מטר עם כריות הניתנות להתאמה אישית וכן מרחב אישי גדול יותר. 47 מושבים שכאלה יעמדו לרשות הנוסעים במחלקת העסקים . עם השקת מוצר זה ב - 1 לספטמבר בקו לישראל משלימה סוויס את השקת מחלקת העסקים המשופרת בכל טיסותיה בקווים הבין יבשתיים.

יעדים חדשים מצטרפים לרשת הבינלאומית של סוויס. בייג'ין מצטרפת בפברואר 2012 ובכך סוויס תשרת 3 יעדים בסין . בנוסף בקיץ הבא סוויס תטוס לניוארק בטיסה יומית במטוס רחב גוף שיחליף את מטוס ה B737 Business Jet .

הנתונים החצי שנתיים של סוויס לינואר - יוני 2011 שפורסמו ביום ה' בציריך מצביעים על גידול משמעותי ברווח התפעולי . סך ההכנסות הגיעו ל - 2.406 מיליארד פרנק .

הרבעון השני הראה שיפור משמעותי לעומת הרבעון השני של שנת 2010 אשר תוצאותיו הושפעו עקב ביטולי טיסות ואובדן הכנסות בעקבות הר הגעש באיסלנד וענן האפר אשר השפיע על לוח הטיסות.
בסה"כ הטיסה סוויס בחציון הראשון 7.37 מיליון נוסעים בתפוסה ממוצעת של 79.6% .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: