אא

TNT Express משנעת 49 טונות מזון כסיוע לסומליה

משלוח זה אמור לאפשר לתוכנית המזון של האו"ם לטפל ב-6,000 ילדים הסובלים מתת-תזונה במשך שלושה חודשים כחלק מיוזמתה של הסוכנות להאכיל 1.5 מילון בני אדם בסומליה

Shutterstock Shutterstock
חברת TNT Express הטיסה אתמול 49 טונות מזון לניירובי, קניה, כסיוע חירום כחלק מתוכנית המזון של האומות המאוחדות להזנת אלפי ילדים רעבים בסומליה השכנה.

מטוסן בואינג 767 ואליו יותר מ-3,000 ארגזים של Supplementary Plumpy, מוצר מזון המיועד לילדים הסובלים מתת-תזונה, המריא אתמול ב-8 בבוקר ממרכז חברת TNT בלייז', בלגיה. מקניה יועברו משלוחי החירום לאזורי הרעב בסומליה.

משלוח זה אמור לאפשר לתוכנית המזון של האו"ם לטפל ב-6,000 ילדים הסובלים מתת-תזונה במשך שלושה חודשים כחלק מיוזמתה של הסוכנות להאכיל 1.5 מילון בני אדם בסומליה.

Supplementary Plumpy הוא ממרח עתיר ויטמינים המבוסס על בוטנים וניתן למאכל היישר מהשקית ללא תוספת מים שהינם משאב נדיר בסומליה מוכת הבצורת. הממרח המתוק מכיל 92 קלוריות לכל שקית של 92 גרם. המינון היומי המומלץ הוא כ-75 קלוריות לכל ק"ג של משקל גוף ליום או שקית ליום ליד שמשקלו 7 ק"ג.

האו"ם הכריז על מצב של רעב בשני אזורים בדרום סומליה: שאבל תחתית ובאקול, בדרום המדינה. מספר האנשים הזקוקים לסיוע במזון בסומליה עומד כעת על 3.7 מיליון בני אדם, שהם יותר משליש מאוכלוסיית המדינה. הרעב הוא תוצאה של הבצורת המתמשכת ושל העימותים המחריפים עקב מחירי המזון הגבוהים. תוכנית המזון של או"ם מזינה 1.5 מיליון בני אדם בצפון ומרכז סומליה ובמוגדישו, שממשיכה להתמלא בפליטים הנמלטים מאזורי הרעב. ליותר משני מיליון בני אדם הזקוקים לסיוע במזון לא ניתן להגיע עקב בעיות הביטחון במדינה. מחירי הדגנים בסומליה הרקיעו לרמות שיא. סומליה סובלת מאחד משיעורי התת-תזונה הגבוהים בעולם: ילד אחד מכל ארבעה בדרום המדינה סובל מתת תזונה חמורה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: