KLM תשיק תפריט גורמה רב תרבותי
התפריט יוצע לבחירת הנוסעים במחלקת תיירים, בטיסות טראנס אטלנטיות היוצאות מאמסטרדם ליעדים שונים בעולם. תפריט à la carte יכלול ארבעה סוגי מנות, שהנוסע יוכל לרכוש מראש בעת ההזמנה, בתוספת תשלום.
Shutterstock
חברת התעופה KLM, משיקה בימים אלה תפריט גורמה רב תרבותי MENU à la carte, שיוצע לבחירתם של הנוסעים במחלקת תיירים, בטיסות טראנס אטלנטיות היוצאות מאמסטרדם ליעדים שונים בעולם. תפריט à la carte , שיוצע החל מ-14 לספטמבר 2011 , יתווסף לשירות הקייטרינג הסטנדרטי של KLM ויכלול ארבעה סוגי מנות שהנוסע יוכל לרכוש מראש בעת ההזמנה, בתוספת תשלום. התפריט מציע: מנה מהמטבח היפני, מאכלים איטלקיים פופולאריים, מנות הולנדיות מסורתיות ובהן ארוחה אינדונזית ומבחר מנות צמחוניות אקסלוסיביות. כל המנות בעלות מרכיבים טריים ובריאותיים, כשטווח המחירים נע בין 12-15 יורו למנה.
הנוסעים יכולים להנות מהארוחה הקיימת במטוס אלא אם כן בחרו מראש ארוחה מועדפת מתפריט à la carte, החל מ- 90 יום לפני הטיסה ועד 48 שעות לפני ההמראה. השירות מוצע לנוסעים במחלקת התיירים בטיסות טרנס אטלנטיות היוצאות מאמסטרדם כמעט לכל יעד טיסה. נוסעים שיבצעו רכישה מקוונת של כרטיסים יוכלו לבצע במקביל הזמנת מנות מהתפריט, דרך "ניהול ההזמנות שלי" באתר.
"במהלך השנה האחרונה, KLM השיקה פיילוט מוצלח של תפריט ארוחות רב תרבותי ל- 8 יעדים שונים בטיסות שיוצאות מאמסטרדם" כך אומר אריק וורוויק, מנהל תפעול בקלמ וסגן נשיא בכיר באיירפראנס קלמ, "זהו צעד נוסף לביקוש הגובר מצד הצרכנים לצעדים מותאמים אישית, המעניקים להם מגוון של אפשרויות בחירה למילוי רצונם האישי ולהעצמת חווית הטיסה שלהם. נוסעים יכולים לבחור מנה אחת מארבע אפשרויות מוצעות ולהזמין אותן לפני הטיסה".
הנוסעים יכולים להנות מהארוחה הקיימת במטוס אלא אם כן בחרו מראש ארוחה מועדפת מתפריט à la carte, החל מ- 90 יום לפני הטיסה ועד 48 שעות לפני ההמראה. השירות מוצע לנוסעים במחלקת התיירים בטיסות טרנס אטלנטיות היוצאות מאמסטרדם כמעט לכל יעד טיסה. נוסעים שיבצעו רכישה מקוונת של כרטיסים יוכלו לבצע במקביל הזמנת מנות מהתפריט, דרך "ניהול ההזמנות שלי" באתר.
"במהלך השנה האחרונה, KLM השיקה פיילוט מוצלח של תפריט ארוחות רב תרבותי ל- 8 יעדים שונים בטיסות שיוצאות מאמסטרדם" כך אומר אריק וורוויק, מנהל תפעול בקלמ וסגן נשיא בכיר באיירפראנס קלמ, "זהו צעד נוסף לביקוש הגובר מצד הצרכנים לצעדים מותאמים אישית, המעניקים להם מגוון של אפשרויות בחירה למילוי רצונם האישי ולהעצמת חווית הטיסה שלהם. נוסעים יכולים לבחור מנה אחת מארבע אפשרויות מוצעות ולהזמין אותן לפני הטיסה".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}