אא

גלובל כנפיים ליסינג רוכשת 3 מטוסים ב-80 מיליון דולר

2 מטוסי איירבס ומטוס בואינג. סכום של 60 מיליון דולר מהעסקה, ימומן באמצעות שלוש הלוואות מבנק בישראל ומכספים שהחברה גייסה מאג"ח לציבור, לפני כשנה וחצי. צי המטוסים של גלובל ליסינג, ימנה 21 מטוסי סילון.

Shutterstock Shutterstock
חברת גלובל כנפיים ליסינג מתרחבת בפעילותה, כאשר הודיעה לבורסה לניירות ערך על רכישת 3 מטוסים. החברה רוכשת 2 מטוסים מדגם איירבס 320-200 משנות ייצור 2001 ו-2002 המוחכרים לחברת בריטיש איירווייס ומטוס מדגם בואינג 737-800 משנת ייצור 2001 המוחכר לחברת תעופה, שהינה חברת הדגל של מדינה במזרח אסיה. העלות הכוללת של רכישת המטוסים הינה כ-80 מיליון דולר. העסקה מבוצעת באמצעות שלוש נאמנויות בחו"ל שהוקמו לצורך העסקה. מכלל עלות העסקה, ימומן סך של כ-60 מיליון דולר, באמצעות שלוש הלוואות מבנק בארץ, כאשר יתרת הסכום תמומן מאמצעיה העצמיים של החברה, הכוללים בין השאר חלק מהכספים שגייסה החברה בהנפקת אג"ח לציבור בחודש נובמבר 2010 וכן מפקדונות מאחד החוכרים.

לאחר ביצוע עסקה זו, ימנה צי המטוסים של גלובל ליסינג 21 מטוסי סילון, 16 מטוסי בואינג ו-5 מטוסי איירבס, המוחכרים לעשר חברות שונות בשמונה ארצות. בעקבות ביצוע העסקה, בחברה מעריכים, כי התקבולים של החברה מדמי החכירה, על פי הסכמי ההחכרה של המטוסים, צפויים להסתכם בשנים הבאות לסך של כ-194 מיליון דולר, מתוך זה סך של כ-173 מיליון דולר במהלך ארבע השנים הבאות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: