הבעיה של אל על : נתח שוק של 33.5% בלבד ברבעון השני
תנועת הנוסעים בנתב"ג עלתה ברבעון השני ב-11.5% לעומת 2010 ואילו זו של אל על קטנה ב-11%. ירידה של 8% בתנועת הנוסעים למרכז ומזרח אירופה, ירידה של 4% בנוסעים למדינות חבר העמים, ירידה של 1% בתנועת הנוסעים למזרח הרחוק.
Shutterstock
מעבר לנושא הדלק, הרי הסיפור הגדול שעליו יצטרכו לתת את הדעת באופן דחוף, הינו נתח השוק של החברה יחד עם סאן דור, שעמד ברבעון השני של השנה על 33.5% בלבד, לעומת 37.7% בתקופה המקבילה אשתקד - ירידה דרמטית, כאשר תנועת הנוסעים בנתב"ג עלתה ב-11.5% ברבעון זה.
חברות התעופה הסדירות האחרות החזיקו בנתח של 53.5% וחברות השכר ב-13.1%.
ברבעון השני נרשמה עלייה של 12% בתנועת הנוסעים למערב אירופה, אך אצל אל על לא חל שינוי בהיצע המושבים ובתנועת הנוסעים. שיעור התפוסה הממוצע עמד על כ-84% וחלקה בתנועת הנוסעים ברשת נתיבים זו עמד על 36.1%.
בקווים לנתיב מרכז ומזרח אירופה גדלה תנועת הנוסעים ב-9% , ואילו אל על צמצמה את היצע המושבים שלה ב-7% ורשמה ירידה של כ-8% בהיקף תנועת הנוסעים שלה. שיעור התפוסה עמד על כ-72.7%.
בקווים לרוסיה ומדינות חבר העמים נרשם גידול של 37% בתנועת הנוסעים ושל 27% בהיצע המושבים, אך באל על נרשמה ירידה של כ-6% בהיצע המושבים בקווים אלה, ותנועת הנוסעים ירידה ברשת נתיבים זו בכ-4%. חלקה של אל על בתנועת הנוסעים בקווים אלה עמד על כ-23.2% בלבד.
בקווים הטרנס אטלנטיים יש עלייה של 1% בהיקף תנועת הנוסעים, בהיקף המושבים לא נרשם שינוי. ברבעון השני, אל על צמצמה את היצע המושבים שלה בכ-2% אך רשמה עלייה בכ-2% בתנועת הנוסעים.
בקווים למזרח נרשמה ירידה של כ-4% בתנועת הנוסעים, לעומת עלייה של כ-4% בהיצע המושבים, למרות הגדלת היצע המושבים ב-7% נרשמה ירידה ב-1% בתנועת הנוסעים .
ברשת הנתיבים האזורית נרשמה עליה של כ-9% בהיקף המושבים המוצעים ועליה של כ-10% בתנועת הנוסעים, לעומת הרבעון השני של 2010. אך עקב המהומות במצרים, היצע המושבים קטן ב-13% ומספר הנוסעים אף הוא קטן ב-11%. חלקה של אל על, יחד עם סאן דור בקווים אלה הגיע ל-8.7% בלבד.
חברות התעופה הסדירות האחרות החזיקו בנתח של 53.5% וחברות השכר ב-13.1%.
ברבעון השני נרשמה עלייה של 12% בתנועת הנוסעים למערב אירופה, אך אצל אל על לא חל שינוי בהיצע המושבים ובתנועת הנוסעים. שיעור התפוסה הממוצע עמד על כ-84% וחלקה בתנועת הנוסעים ברשת נתיבים זו עמד על 36.1%.
בקווים לנתיב מרכז ומזרח אירופה גדלה תנועת הנוסעים ב-9% , ואילו אל על צמצמה את היצע המושבים שלה ב-7% ורשמה ירידה של כ-8% בהיקף תנועת הנוסעים שלה. שיעור התפוסה עמד על כ-72.7%.
בקווים לרוסיה ומדינות חבר העמים נרשם גידול של 37% בתנועת הנוסעים ושל 27% בהיצע המושבים, אך באל על נרשמה ירידה של כ-6% בהיצע המושבים בקווים אלה, ותנועת הנוסעים ירידה ברשת נתיבים זו בכ-4%. חלקה של אל על בתנועת הנוסעים בקווים אלה עמד על כ-23.2% בלבד.
בקווים הטרנס אטלנטיים יש עלייה של 1% בהיקף תנועת הנוסעים, בהיקף המושבים לא נרשם שינוי. ברבעון השני, אל על צמצמה את היצע המושבים שלה בכ-2% אך רשמה עלייה בכ-2% בתנועת הנוסעים.
בקווים למזרח נרשמה ירידה של כ-4% בתנועת הנוסעים, לעומת עלייה של כ-4% בהיצע המושבים, למרות הגדלת היצע המושבים ב-7% נרשמה ירידה ב-1% בתנועת הנוסעים .
ברשת הנתיבים האזורית נרשמה עליה של כ-9% בהיקף המושבים המוצעים ועליה של כ-10% בתנועת הנוסעים, לעומת הרבעון השני של 2010. אך עקב המהומות במצרים, היצע המושבים קטן ב-13% ומספר הנוסעים אף הוא קטן ב-11%. חלקה של אל על, יחד עם סאן דור בקווים אלה הגיע ל-8.7% בלבד.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}