אא

רווח נקי של 3.5 מליון דולר לגלובל כנפיים ליסינג במחצית הראשונה של 2011

גידול של כ- 50% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. שלמה חנאל, יו"ר החברה ומנכ"ל כנפיים : "עסקת רכישת המטוסים עליה הודיעה גלובל כנפיים ליסינג בשבוע שעבר, תניב פירות כבר ברבעונים הקרובים".

Shutterstock Shutterstock
גלובל כנפיים ליסינג , הנמצאת בבעלות מלאה של כנפיים אחזקות, בעלת השליטה באל על, הציגה רווח נקי של כ-3.5 מליון דולר במחצית הראשונה של שנת 2011 – לעומת רווח של 2.3 מליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 50%.

ברבעון השני של שנת 2011 הציגה החברה רווח נקי בהיקף של כ- 1.3 מיליון דולר, בדומה לרבעון המקביל אשתקד.
הכנסות גלובל כנפיים בששת החודשים הראשונים של השנה, הסתכמו בסך של כ- 30 מיליון דולר בדומה לתקופה המקבילה אשתקד.

הכנסות גלובל כנפיים ברבעון השני, הסתכמו בסך של כ- 14.6 מליון דולר.
הרווח הגולמי של החברה בששת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ - 11 מליון דולר, לעומת רווח גולמי בסך 8.8 מליון דולר בתקופה המקבילה, גידול של 25%.

הרווח הגולמי של החברה ברבעון השני של השנה הסתכם בכ- 5.2 מליון דולר לעומת רווח גלומי בסך 4.6 מליון דולר ברבעון המקביל, גידול של כ- 14%.

הרווח לפני מיסים של החברה בששת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ- 4.3 מליון דולר לעומת רווח גולמי בסך 2.8 מליון דולר בתקופה המקבילה, גידול של 50%.

הרווח לפני מיסים של החברה ברבעון השני של השנה, הסתכם בכ- 1.5 מליון דולר בדומה לרבעון המקביל.

המזומנים נטו מפעילות שוטפת ברבעון השני של השנה הסתכמו בכ - 11 מיליון דולר.

יתרות המזומנים והפיקדונות בבנקים ליום 30.6.2011 הסתכמו בסך של כ-67.1 מיליון דולר.

ההון העצמי של החברה ליום 30.6.2011 הסתכם בסך של 97.1 מיליון דולר.

בשבוע שעבר, הודיעה גלובל כנפיים ליסינג על עסקה לרכישת 3 מטוסים המוחכרים בהסכמי חכירה קיימים בהיקף כולל של כ- 80 מליון דולר. לפי פרטי העסקה תרכוש גלובל ליסינג מחברה בינלאומית הנמנית על עשר החברות הגדולות בעולם בתחום החכרת מטוסים, שלושה מטוסים המוחכרים לחברות תעופה בהסכמי חכירה קיימים. הסכם לגבי שניים מן המטוסים מדגם איירבוס 320-200, משנות ייצור 2001 ו-2002 מוחכרים לחברתBritish Airways לתקופות שונות המסתיימות בשנת 2016, נחתם ביום שישי, 12 לאוגוסט. ביצוע העסקה הושלם באותו יום והבעלות הועברה לגלובל ליסינג. הסכם רכישת המטוס השלישי , המוחכר לחברת תעופה שהינה חברת הדגל של מדינה במזרח אסיה, צפוי להיחתם תוך כשלושה שבועות.

עם השלמת העסקאות ימנה צי המטוסים הקיים של גלובל ליסינג 21 מטוסי סילון , המוחכרים לעשר חברות תעופה בשמונה ארצות על פני ארבע יבשות שונות.

סידני סלסקי, מנכ"ל גלובל כנפיים ליסינג ציין כי החברה ממשיכה להציג תוצאות נאות רבעון אחרי רבעון מאז הקמתה. לדבריו, תחום החכרת המטוסים מתאפיין בתזרים מזומנים יציב ורווחיות נאה והדבר משתקף היטב בדוחות החברה.
שלמה חנאל, יו"ר החברה ומנכ"ל כנפיים מסר כי עסקת רכישת המטוסים עליה הודיעה החברה בשבוע שעבר תניב פירות כבר ברבעונים הקרובים. לדברי חנאל, תחום החכרת המטוסים של כנפיים באמצעות חברת הבת "גלובל כנפיים ליסינג" ממשיך לבסס את עצמו כאחד ממנועי הצמיחה העיקריים של כנפיים בשנים הבאות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: