אא

TNT אקספרס משיקה שירות משלוחים חדש מאירופה לישראל

לאחר ההשקה של World Shop אתר הקניות המקוונות מארה"ב, TNT משיקה אתר נוסף לרכישה מקוונת מאירופה.

Shutterstock Shutterstock
לאחר ההשקה של World Shop , האתר המציע פתרון כולל לקניות מקוונות מארה"ב, החליטה TNT אקספרס, להשיק גם את שירות Euro Shop - פתרון כולל לשילוח רכישות מחנויות מקוונות גם באירופה. שירות Euro shop כמו אתר world shop הוא שירות שיאפשר לקהל הרחב בישראל ליהנות מקניות ברשת בנוחיות, בביטחון ובפשטות כאילו היו תושבי אירופה. השירות נותן פתרון למעוניינים לרכוש באירופה בחנויות מקוונות של מוצרים פופולאריים אשר מבצעות משלוחים לאירופה בלבד, או שאינן מבצעות משלוחים לישראל.

ייחודיות השירות טמונה במחיר האטרקטיבי לשילוח, במהירות השירות, בשקיפות המלאה והמעקב שאתר השירות מספק מרגע הרכישה ועד לקבלת המוצר בישראל.

עם ההרשמה לשירות, מקבל הלקוח כתובת דואר אישית בלונדון. את הכתובת הזו יזין הלקוח בכל אתר אירופאי בו הוא מבקש לקיים רכישה. המשלוח יגיע לכתובת בלונדון, ממנה יועבר על ידי TNT אקספרס ישירות לבית הלקוח בישראל, כאמור, תוך 3 ימים בלבד.

לאחר הגעת המשלוח לישראל ושחרורו ממכס על- ידי TNT אקספרס, תשלח אל הלקוח הודעה לתשלום עבור ההובלה והשחרור ממכס בדואר אלקטרוני. מייד לאחר תשלום ההובלה תגיע החבילה לבית הלקוח באמצעות בלדר של TNT אקספרס.

על השירות ניתן לשלם באמצעות שירות PAYPAL ללא צורך בחשיפת פרטי כרטיס האשראי או בכל כרטיס אשראי אחר. בנוסף, כאמור, הלקוח יוכל לעקוב אחרי המשלוח בכל רגע נתון על- ידי המערכת המתקדמת של TNT אקספרס למעקב אחרי משלוחים.

אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס בישראל מוסר: "עד היום לישראלים לא הייתה אופציה נוחה למשלוח וייבוא מוצרים מאירופה. באמצעות אתר Euro shop הישראלים יוכלו לבצע רכישות באופן המהיר והמשתלם ביותר מאירופה ואנו משוכנעים כי מהלך זה יביא למהפכה אמיתית בתחום הרכישות המקוונות בארץ".

מסקר שנערך לאחרונה עבור TNT אקספרס, באמצעות מכון המחקר רושניק אסטרטגיה, ואשר בדק את הרגלי הצריכה של ישראלים ביבשת אירופה עולים נתונים מעניינים: 
- לונדון היא העיר המועדפת ביותר על ידי הישראלים לשופינג באירופה, ואחריה פריז. 
- C&A, מרקס אנד ספנסר ובננה ריפבליק הם שלושת המותגים העיקריים שהישראלים היו רוצים לרכוש בעתיד בישראל. 
- תחום הביגוד הוא התחום החביב ביותר על הישראלים לקנייה באירופה. כ- 74% הצהירו כי המוצר החביב עליהם לקניה באירופה הוא בגדים, אח"כ מזכרות מאותה, מדינה ותכשיטים. 
- כ- 14% מהישראלים מצהירים שכבר כיום הם רוכשים מוצרים מאירופה דרך האינטרנט. 
- eBay הוא האתר העיקרי שבו כבר כיום ישראלים רוכשים מוצרים מאירופה. 
- למעלה מ-70% מהישראלים מצפים שבהזמנת מוצר מאירופה באינטרנט, זמן ההגעה ינוע בין 7-14 יום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: