אא

אייר ברלין משפרת את תקנות המטען בטיסותיה

החל מה - 1 לספטמבר, תגדל הקצבת המטען המותר בכל המחלקות לטיסות שתצאנה בתאריכים החל מ - 1 במאי 2012 .

חברת התעופה אייר ברלין משפרת את תקנות המטען שלה עבור טיסות שיוזמנו החל מ- 1.9.2011 לתאריכי טיסה החל מ- 1.5.2012. תכנית המחירים הקיימת תוחלף בתכנית המחירים החלה כיום על טיסות לארה"ב וקנדה.

בעתיד יוכלו הנוסעים במחלקת תיירים בטיסות לטווח קצר, טווח בינוני ולטיסות ארוכות, להביא עימם פריט כבודה אחד במשקל של עד 23 ק"ג, 3 ק"ג יותר מבעבר. פריט הכבודה השני עד משקל של 23 ק"ג יעלה 50 אירו לכיוון לכל המרחקים. כמו כן, יחולו תנאים מיוחדים על נשיאת מטען נוסף. המהלך מהווה חיסכון ניכר בהשוואה לתשלום על המטען העודף המחושב על בסיס תשלום עבור כל קילוגרם עודף. נוסעי מחלקת העסקים, יוכלו החל מחודש מאי 2012 לשאת עימם 2 פריטים במשקל עד 32 ק"ג כל אחד, לעומת הנהוג כיום- 30 ק"ג בלבד לכל נוסע, למעט טיסות לארה"ב וקנדה.

מחזיקי כרטיס "Topbonus" כסף או זהב יוכלו לקחת עימם בעתיד 2 פרטי כבודה במשקל של עד 23 ק"ג כל אחד בטיסות לטווח קצר ובינוני, ו- 2 פרטי כבודה עד משקל של 32 ק"ג כל אחד במחלקת עסקים בטיסות ארוכות. מחזיקי כרטיס "Topbonus Service" ייהנו גם הם מההסדרים החדשים, שכן המטען שלהם לכל המרחקים יוכל לשקול עד 32 ק"ג.

התקנות החדשות להובלת חיות מחמד וציוד ספורט שנכנסו לתוקף ב 1.7.11 נשארות בעינן. הזמנות מסוג זה יש לבצע מראש על ידי פנייה למרכז השירות של חברת התעופה לפחות 48 שעות לפני הטיסה.

בהתאם לשינוי של תקנות המשקל, עלות ההזמנה מחדש תעלה מ - 30 ל - 50 אירו לטיסות למרחקים קצרים ובינוניים, ומ - 50 ל - 100 אירו בטיסות למרחקים ארוכים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: