אא

בית הדין האזורי לעבודה דחה את בקשת עובדות אל על בחיפה לסעד

בית הדין דחה את העתירה של 11 עובדות וציין כי תמונת המצב אין בה כדי לגרום להתערבות שיפוטית. יחד עם זאת בית הדין קרא לאל על להיפגש באופן אישי עם כל אחד מעובדי הסניף.

בית הדין האזורי לעבודה בחיפה דחה את בקשת 11 עובדות אל על לסעדים זמניים שונים, בכלל כוונת חברת אל על לסגור את הסניף בחיפה בסוף החודש.

בדיון בפני השופטת דלית גילה, ונציגי הציבור גיורא רדר וישעיהו פטוקה, נשמעה טענה מהמבקשות, אילו הצד החתום על ההסכמים הקיבוציים באל על, מטעם העובדים, הוא ההסתדרות ונציגות העובדים, שהם כביכול שני גופים נפרדים, ובית הדין דחה אותה כי: "אין לקבל טענה זו, הן משום שלא הוצגה כך בכתבי הטענות, והן מאחר שבכותרת של ההסכם הקיבוצי המיוחד לעובדי אל על, לשנים 1998-1999, כתוב במפורש, שההסכם הוא בין 'אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ, מנמל התעופה בן גוריון, מצד אחד', לבין 'הסתדרות העובדים הכללית החדשה, האגף לאיגוד מקצועי ונציגות העובדים המשותפת לעובדי אל על, מצד שני' ".

בית הדין כתב בהחלטתו בה דחה את תביעת העובדות כי: "במהלך הדיון אף שמענו, כי לפחות אחת המבקשות, נשמעה ע"י נציג אל על, מר מוטי אילני, ובקשתה האישית נענתה, על אף שטרם קיבלה על כך תשובה רשמית. אנו סבורים, כי תמונת המצב שנתגלתה לעינינו, אין בה כדי לגרום להתערבות שיפוטית במהלך של סגירת הסניף או בתנאים המקובלים בטיוטת ההסכם הקיבוצי המיוחד. עם זאת, טוב תעשה אל על, אם מי מנציגיה ייפגש באופן אישי, בהקדם, עם כל אחד מעובדי הסניף, וישמע את עמדתו הפרטנית ביחס ליישום הפתרון הקיבוצי שגובש".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: