SAS קובעת שיא בדייקנות והופכת לחברה הדייקנית בעולם
ריקארד גוסטפסון, מנכ"ל החברה: "אנו גאים מאוד בשיא זה, אשר תורם לשמירה על מעמדינו כחברת התעופה הדייקנית ביותר באירופה. זהו גם גורם חשוב לכך ששביעות רצונם של לקוחותינו היא הגבוהה ביותר ב -11 שנים האחרונות".
Shutterstock
חברת התעופה הסקנדינבית קבעה שיא חדש בדייקנות בחודש שעבר וכך הפכה לחברת התעופה הדייקנית ביותר בעולם בחודש השני ברציפות. באוגוסט 93.84% מכל הטיסות של SAS הגיעו בזמן שנקבע להן מראש.
זהו השיעור הגבוה ביותר בתוך הקטגוריה של "חברות התעופה הגדולות", המהווים יותר מ - 30,000 המראות בשנה.
"אנו גאים מאוד בשיא זה, אשר תורם לשמירה על מעמדינו כחברת התעופה הדייקנית ביותר באירופה. זהו גם גורם חשוב לכך ששביעות רצונם של לקוחותינו היא הגבוהה ביותר ב -11 שנים האחרונות", אומר ריקארד גוסטפסון, מנכ"ל SAS.
הדייקנות של כל חברות התעופה האירופאיות עמדה על שעור של 81.2% בחודש אוגוסט.
כל הנתונים הסטטיסטיים סופקו על ידי 'The independent Flightstats'.
זהו השיעור הגבוה ביותר בתוך הקטגוריה של "חברות התעופה הגדולות", המהווים יותר מ - 30,000 המראות בשנה.
"אנו גאים מאוד בשיא זה, אשר תורם לשמירה על מעמדינו כחברת התעופה הדייקנית ביותר באירופה. זהו גם גורם חשוב לכך ששביעות רצונם של לקוחותינו היא הגבוהה ביותר ב -11 שנים האחרונות", אומר ריקארד גוסטפסון, מנכ"ל SAS.
הדייקנות של כל חברות התעופה האירופאיות עמדה על שעור של 81.2% בחודש אוגוסט.
כל הנתונים הסטטיסטיים סופקו על ידי 'The independent Flightstats'.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}