אא

TNT אקספרס בשיתוף פעולה עם מועדון הנוסע המתמיד של אל- על

TNT אקספרס, מציעה לחברי המועדון לרכוש מוצרים באתרי האינטרנט באירופה ובארה"ב ולקבלם ישירות עד הבית. בנוסף לרכישה, חברי מועדון הנוסע המתמיד יוכלו ליהנות גם מצבירת נקודות במועדון הלקוחות.

Shutterstock Shutterstock
TNT אקספרס, חברת השילוח הבינלאומית, הודיעה על שיתוף פעולה עם מועדון הנוסע המתמיד של אל-על.

החברה מזמינה את חברי המועדון לרכוש מוצרים באתרי האינטרנט באירופה ובארה"ב ולקבלם ישירות עד הבית. בנוסף לרכישה, חברי מועדון הנוסע המתמיד יוכלו ליהנות גם מצבירת נקודות במועדון הלקוחות.

עבור TNT אקספרס שיתוף הפעולה עם מועדון הנוסע המתמיד של אל-על הינו מהלך אסטרטגי באמצעותו תפנה החברה לקהל צרכנים רחב לאחר השקה של השירותים החדשים והייחודים לחברה בישראל. אודי כספי, מנכ"ל TNT בישראל מעריך כי שיתוף הפעולה החדש עם החברה יקל על מועדון הלקוחות של החברה ויאפשר להזמין משלוחים ברשת ובנוסף לצבור נקודות כך תתאפשר צמיחה של עשרות אחוזים בהיקף הזמנות המשלוחים מחו"ל.

עם ההרשמה לשירות הנבחר, תשלח לחברי מועדון כתובת אישית אותה יהיה עליהם להזין בכל אתר או חנות בהם מעוניינים לבצע את הרכישה עם ההרשמה לשירות. המשלוח יגיע לכתובת בלונדון או ארה"ב, ממנה יועבר על ידי TNT אקספרס ישירות לבית הלקוח בישראל, כאמור, תוך 3 ימים בלבד.

לאחר הגעת המשלוח לישראל ושחרורו ממכס על- ידי TNT אקספרס, תשלח אל הלקוח הודעה לתשלום עבור ההובלה והשחרור ממכס בדואר אלקטרוני. מיד לאחר תשלום ההובלה תגיע החבילה לבית הלקוח באמצעות בלדר של TNT אקספרס.

על השירות ניתן לשלם באמצעות שירות PAYPAL ללא צורך בחשיפת פרטי כרטיס האשראי או בכל כרטיס אשראי אחר. בנוסף, כאמור, הלקוח יוכל לעקוב אחרי המשלוח בכל רגע נתון על- ידי המערכת המתקדמת של TNT אקספרס למעקב אחרי משלוחים.

עלות משלוח לחברי מועדון הלקוח המתמיד של אל- אל :
חבילת מינימום של 1 ק"ג במחיר 28 $ תזכה ב-5 נקודות של מועדון הנוסע המתמיד. כל ק"ג נוסף יעמוד על 10 $ ויזכה ב-2 נקודות נוספות של מועדון הנוסע המתמיד של אל-על.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: