אא

אל על לא תאפשר להעלות לטיסות לארה"ב אריזות נוזלים המכילות מעל ל- 100 מ"ל

זאת במסגרת תקנות הרשויות האמריקאיות בנוגע להעלאת אריזות נוזלים בטיסות היוצאות לארה"ב, החל מה-19 בספטמבר 2011. עם זאת החברה תמשיך להטיס לארה"ב מוצרים מסוימים המכילים נוזלים, שנרכשו בחנויות הדיוטי פרי ואשר ייארזו במיוחד לטיסות אלו.

על פי הנחיות ה- Transportation Security Administration האמריקאי , במסגרת בדיקות הביטחון שחברות התעופה מחויבות לבצע בטיסות היוצאות לארה"ב אין לאפשר לנוסעים להעלות לטיסות אריזות נוזלים המכילות מעל ל- 100 מ"ל.

על פי ההנחיה, לא תתאפשר העלאת נוזלים, ג'ל או קרמים בכבודת היד העולה למטוס בטיסות לארה"ב, אלא אם מתקיימים התנאים הבאים:
• אריזות הנוזלים הן בגודל של 100 מ"ל - 3.4 oz - או קטנות יותר.
• האריזות הוכנסו לשקית פלסטיק שקופה קטנה, כאשר שקית אחת מותרת לכל נוסע.

האיסור תקף גם לגבי מוצרים אשר נרכשו בחנויות הפטורות ממכס בשדה התעופה בן-גוריון.

החל מיום 19 בספטמבר 2011, תבוצע בשער העלייה למטוס בדיקה של כבודת היד של הנוסעים בטיסות אל על לארה"ב. נוסע אשר יישא בכבודת היד שלו אריזות נוזלים שלא על פי ההנחיות הנ"ל, לא יוכל להעלותן למטוס. על מנת למנוע אי נעימות בשדה, ממליצה אל על לכלל נוסעיה הטסים לארה"ב לארוז את כל מיכלי הנוזלים במטען האישי של הנוסע, הנשלח לבטן המטוס.

נוסעים הממשיכים בטיסות פנים בארצות הברית, נדרשים להמשיך ולשים לב לתקנות הן בעת רכישת מוצרים במטוס והן בהמשך, עד למועד הטיסה הפנימית.

עם זאת, בחברה מבקשים להבהיר כי בעקבות מאמץ מיוחד שנעשה, בשיתוף פעולה עם רש"ת, הוסכם כי אל על תמשיך להטיס לארה"ב מוצרים המכילים נוזלים, ובכלל זה קוסמטיקה ובקבוקי משקאות חריפים, שנרכשו בחנויות הדיוטי פרי ואשר ייארזו במיוחד לטיסות אלו. כל נוזל אחר מעל 100 מ"ל, שלא יהיה ארוז בשקית מיוחדת שנועדה לצורך זה, לא יוטס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: