אא

התראה על שביתה באייר קנדה החל מיום רביעי 21 לספטמבר

חברת התעופה הקנדית קיבלה התראת שביתה מאיגוד עובדי צוותי האוויר ועקב כך תאפשר ללקוחותיה אשר מוזמנים על טיסות החברה בתאריכים 16-22 בספטמבר לדחות את טיסותיהם לתאריך מאוחר יותר ,אך לא יאוחר מה 9 לדצמבר 2011 ללא תשלום נוסף.

Shutterstock Shutterstock
אייר קנדה קיבלה התראה מאיגוד עובדי צוותי האוויר, המייצג 6,800 דיילים, על כוונתו לפתוח בשביתה ביום רביעי, ה-21 בספטמבר 2011, בשעה 00:01 לפנות בוקר, שעון מקומי קנדה.
הצדדים ממשיכים לנהל מגעים במטרה למנוע את השביתה. עם זאת, בשל מצב אי הוודאות הנגרם ללקוחות החברה, אייר קנדה תאפשר לכלל לקוחותיה אשר מוזמנים על טיסות החברה בתאריכים 16-22 בספטמבר לדחות את טיסותיהם לתאריך מאוחר יותר, לא יאוחר מה-9 בדצמבר 2011, ללא כל תשלום נוסף, בכפוף לזמינות מושבים.
לקוחות החברה המעוניינים לשנות את טיסותיהם ואשר רכשו את כרטיסיהם ישירות מהחברה, מוזמנים לערוך את השינוי באופן עצמאי באתר אייר קנדה: aircanada.com. בנוסף, ניתן לפנות למשרדי החברה בטלפון: 03-6072111. לקוחות אשר רכשו את טיסותיהם באמצעות סוכני הנסיעות, מוזמנים לפנות אליהם ישירות.
במקרה בו תפרוץ השביתה, אייר קנדה תפעיל את מערך טיסותיה באופן חלקי ותפנה את הלקוחות לטיסות חלופיות באמצעות חברות תעופה שותפות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: