אא

יונייטד וקונטיננטל מציגות את United Club

United Club - המיתוג החדש של מועדון ה - Red Carpet club של יונייטד ומועדון ה-Presidents club של קונטיננטל, מהווה סימן דרך נוסף בתהליך המיזוג של מוצרים ושירותים של שתי חברות התעופה בדרך ליצירת חווית נסיעה אחידה ללקוחות.

Shutterstock Shutterstock
חברת יונייטד קונטיננטל אחזקות בע"מ תציג ב-1 לאוקטובר, שם חדש לטרקלינים שלה בנמלי התעופה. United Club - המיתוג החדש של מועדון ה - Red Carpet club של יונייטד ומועדון ה-Presidents club של קונטיננטל, מהווה סימן דרך נוסף בתהליך המיזוג של מוצרים ושירותים של שתי חברות התעופה בדרך ליצירת חווית נסיעה אחידה ללקוחות.

טרקליני United Club מציעים ביותר מ-50 טרקליני United Club ב-39 נמלי תעופה ברחבי העולם, מוצעים לחברים במועדון ולאורחיהם שירותי בר על חשבון הבית, חטיפים ומשקאות קלים, שירותים עסקיים בהם: Wi-Fi, חדר ישיבות ועמדות עבודה, סיוע אישי בנושאי הזמנות, בחירת מושבים, שדרוג ואישורי עליה למטוס. עם הזמן המועדון החדש יספק שירותים נוספים ידידותיים לעסקים, כולל עמדות עבודה נוספות, המאפשרות לנוסעים לעבוד ביעילות.

חברי המועדונים: Red Carpet Club וה- Presidents Club יהיו בעלי גישה למועדוני החברים של יונייטד עם תעודות החברות שבידיהם כיום. החברים אף יהיו בעלי גישה לטרקליני האירוח של רשת חברות התעופה Star Alliance ברחבי העולם כנוסעים במטוסי חברות התעופה החברות ברשת הגלובלית Star Alliance.

לרשות הנוסעים מוצע מגוון של אפשרויות לחברות במועדוני החברים של יונייטד תמורת דמי חברות שנתיים בעלות של מ-495 $.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: