אא

ישראייר : 95% תפוסה בטיסותיה הבינלאומיות הסדירות ברבעון האחרון

דרור בהט, סמנכ"ל מסחר ותעופה באי.די.בי תיירות: "ההחלטה לוותר על האיירבס הישן והחכור ולפעול עם שני מטוסי איירבס חדשים בלבד הוכיחה עצמה. אמנם מספר הנוסעים הכללי בטיסותינו הבינלאומיות ירד, אך שיפרנו את הרווחיות".

Shutterstock Shutterstock
ישראייר מסכמת את הרבעון השלישי ואת עונת הקיץ ומדווחת על תפוסה של 95% בטיסותיה ליעדיה הסדירים, מוסקבה, רומא, ברלין וניס. הנתונים מתייחסים לרבעון השלישי של 2011 . מדובר בעלייה משמעותית מול התקופה המקבילה אשתקד. החברה הפעילה בתקופה זו 12 טיסות סדירות שבועיות, 4 למוסקבה, 3 לרומא, 3 לברלין ושתי טיסות שבועיות ישירות לניס. בנוסף ביצעה החברה טיסות שכר רבות ליעדים שונים, כדוגמת לונדון, מינכן, רודוס, כרתים, מילאנו ועוד.

לדברי דרור בהט, סמנכ"ל מסחר ותעופה באי די בי תיירות: "ההחלטה לוותר על האיירבס הישן והחכור, שלאור מצבו הרעוע היה יוצר עיכובים ובעיות תפעוליות, ולפעול עם מטוסי איירבס חדשים בלבד הוכיחה עצמה. אמנם מספר הנוסעים הכללי בטיסותינו הבינלאומיות ירד, אך שיפרנו את הרווחיות ורמת השרות הגבוהה לא נפגעה". עוד הוסיף בהט כי: "מטוסי האיירבס החדשים שנקנו על ידי ישראייר ומופעלים על ידה בשנה האחרונה, מהווים קפיצת מדרגה מבחינת החברה המתבטאת בעלייה הדרמטית בתפוסות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: