אא

לופטהנזה: רווח תפעולי של 984 מיליון אירו השנה

החברה הציגה נתונים כספיים לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2008: למרות המיתון במשק העולמי צפוי רווח תפעולי שנתי של 1.1 מיליארד אירו, הרווח הנקי ירד ל-551 מיליון אירו וההכנסות צמחו ב-13.6% ל-18.6 מילארד אירו.

Shutterstock Shutterstock
קבוצת לופטהנזה דיווחה על גידול במכירות ובפעילות במהלך תשעת החודשים הראשונים של 2008, למרות השפעות המיתון במשק העולמי. המכירות גדלו בתקופה זו ב-13.6% ל-18.59 מיליארד אירו ומכירות חברת התעופה של לופטהנזה עלו ב-17.9% ל-15.01 מיליארד אירו.

הרווח התפעולי של הקבוצה הסתכם ב-984 מיליון אירו, לעומת 1.08 מיליארד אירו בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי ירד ל-551 מיליון אירו, לעומת 1.57 מיליארד אירו בתקופה המקבילה ב-2007, אשר במהלכה נרשם רווח נקי חד פעמי של 503 מיליון אירו ממכירת אחזקותיה של לופטהנזה בחברת תומס קוק.

וולפגאנג מאיירהובר, מנכ"ל ויו"ר מועצת המנהלים של לופטהנזה: "התוצאות שהושגו מתחילת השנה ראויות לציון, לאור הסביבה העסקית הקשה וסימני המיתון במשק העולמי. בתקופה קשה זו, מטרתנו לשמור על יציבות, תוך ניצול היתרונות שיש לנו לשינוי והתאמת הפעילות בהתאם לדרישות השוק. לופטהנזה פועלת כדי להמשיך ולהתייעל בפעילות השוטפת ולצמצם את עלויות הדלק למטוסים. שיתוף הפעולה של עובדי החברה בתקופה קשה זו תורם לתוצאות החיוביות שהשגנו והודות לצעדים הללו ולתרומת עובדי החברה אנו ערוכים היטב לעתיד."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: