אל על מפסיקה לטוס לאודסה ודנייפרופטרובסק
אליעזר שקדי מנכ"ל אל על: "העלייה החדה והמתמשכת במחירי הדלק, מחייבת בחינה ממוקדת של יעדי אל על, כפי שנעשה בחברות תעופה אחרות, בעת הזו בעולם".
Shutterstock
אל על ממשיכה להתייעל ולצמצם פעילות בקווים שאינם רווחיים - מפסיקה את הטיסות בקווים לאודסה ודנייפרופטרובסק. הטיסות פעלו בתדירות שבועית אחת.
הטיסה האחרונה בקו לאודסה תיערך בתאריך 6 בדצמבר 2011. הטיסה האחרונה בקו לדנייפרופטרובסק תיערך בתאריך 8 בדצמבר 2011.
אליעזר שקדי מנכ"ל אל על: "העלייה החדה והמתמשכת במחירי הדלק, מחייבת בחינה ממוקדת של יעדי אל על, כפי שנעשה בחברות תעופה אחרות, בעת הזו בעולם.
אל על הפעילה את הקווים הישירים לאודסה ודנייפרופטרובסק בתדירות שבועית אחת שאינה תואמת את האסטרטגיה של החברה לפעול בנתיבים מרכזיים במספר תדירות שבועיות.
הנסיקה חסרת התקדים במחירי הדלק הסילוני, הוצאות הביטחון והמשבר הכלכלי העולמי, הביאו לקבלת ההחלטה. המהלך נעשה כחלק מהתאמת פעילות ותהליכי התייעלות לצמצום ההוצאות בחברת אל על ומתוך מטרה ליצור אופטימיזציה של צי המטוסים ויעדי הטיסה.
מציאות זו מחייבת אותנו לבחון מחדש את הכדאיות הכלכלית של כל יעד וכל טיסה".
הטיסה האחרונה בקו לאודסה תיערך בתאריך 6 בדצמבר 2011. הטיסה האחרונה בקו לדנייפרופטרובסק תיערך בתאריך 8 בדצמבר 2011.
אליעזר שקדי מנכ"ל אל על: "העלייה החדה והמתמשכת במחירי הדלק, מחייבת בחינה ממוקדת של יעדי אל על, כפי שנעשה בחברות תעופה אחרות, בעת הזו בעולם.
אל על הפעילה את הקווים הישירים לאודסה ודנייפרופטרובסק בתדירות שבועית אחת שאינה תואמת את האסטרטגיה של החברה לפעול בנתיבים מרכזיים במספר תדירות שבועיות.
הנסיקה חסרת התקדים במחירי הדלק הסילוני, הוצאות הביטחון והמשבר הכלכלי העולמי, הביאו לקבלת ההחלטה. המהלך נעשה כחלק מהתאמת פעילות ותהליכי התייעלות לצמצום ההוצאות בחברת אל על ומתוך מטרה ליצור אופטימיזציה של צי המטוסים ויעדי הטיסה.
מציאות זו מחייבת אותנו לבחון מחדש את הכדאיות הכלכלית של כל יעד וכל טיסה".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}