אא

הזמנה היסטורית לבואינג בסלון האוירי בדובאי

חברת התעופה של איחוד האמירויות הזמינה 50 מטוסי בואינג 777-300ER בהיקף כולל של 18 מיליארד דולר.

Shutterstock Shutterstock
יצרנית המטוסים בואינג וחברת התעופה של איחוד האמירויות, הודיעו היום בסלון האוירי בדובאי על הזמנה לאספקת 50 מטוסי בואינג 777-300ER וכן אופציה לרכישת 20 מטוסים נוספים מדגם זה.

ההזמנה מוערכת ב-18 מיליארד דולר והיא ההזמנה הגדולה ביותר של דגם בודד בהיסטוריה של בואינג. צבר ההזמנות של בואינג למטוס הבואינג 777 עומד עתה על 182 מטוסים. האופציה לרכישת 20 מטוסים נוספים מוערכת בכ-8 מיליארד דולר.

"הודות לאמינות, לביצועים ולתפעול הכלכלי שלו, מטוס הבואינג 777 נבחר לשמש כעמוד התווך של צי המטוסים שלנו", אמר השייח' אחמד בין סעאד אל מקטום, יו"ר ומנכ"ל קבוצת איחוד האמירויות. "הצבנו לעצמנו תוכנית אסטרטגית שאפתנית להמשיך את צמיחת הרשת הגלובלית שלנו ובמיוחד את הטיסות ארוכות הטווח ללא עצירות ביניים. הזמנה זו תומכת בהרחבת הצי שלנו ומאשרת את מחויבותנו להפעלת צי מודרני עבור נוסעינו תוך הבטחת היעילות התפעולית".

חברת התעופה של איחוד נסיכויות המפרץ היא המפעילה הגדולה ביותר של מטוס הבואינג 777 עם 94 מטוסים ו-41 מטוסים מוזמנים שטרם סופקו.

נשיא קבוצת התעופה האזרחית של בואינג, ג'ים אלבאו, אמר: "אנו גאים בהזמנה זו, המדגישה את האמון של חברת התעופה של איחוד הנסיכויות במטוס הבואינג 777".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: