אא

האם מחיר אגרות התעופה בדרך לעלות?

ועדת הכלכלה של הכנסת תדון בבקשת משרד התחבורה לתקן את תקנות רשות שדות התעופה בנושא האגרות. כמו כן הוועדה תתבקש לאשר מחר את תקנות שירותי תיירות באשר לעסק מאושר לתייר.

ועדת הכלכלה של הכנסת תדון ביום שלישי השבוע בבקשת משרד התחבורה, לתקן את תקנות רשות שדות התעופה בנושא האגרות. עיקר התיקון נוגע למועד עדכון האגרות. כיום משלמים הנוסעים אגרה במועד רכישת כרטיס הטיסה , אך האגרה מועברת לרש"ת לאחר יציאת הנוסע בטיסה. כתוצאה מכך נוצר לעיתים פער בין האגרה שגבתה החברה לאגרה ששילמה. כדי למנוע היווצרות הפער, מוצע לעדכן את מועד עדכון האגרות, כך שיאפשר לחברות לגבות אגרה מעודכנת וימנע מהן רווחים או הפסדים שנוצרים כתוצאה מפער זמני הגבייה והתשלום.

כמו כן וועדת הכלכלה תתבקש לאשר מחר את תקנות שירותי תיירות באשר לעסק מאושר לתייר. עד היום הוסדר הנושא במסגרת צו הפיקוח על מצרכים ושירותים, ולפיו ניתנה תעודה לבתי עסק מאושר לתייר. התקנות החדשות נועדו להמשיך את ההסדרה במצב הקיים, לפיו אישור "בית עסק מאושר לתייר" יינתן בהתאם לקריטריונים הקבועים בתקנות, לחנויות שתיירים מהווים להן קהל יעד עיקרי, בהם חנויות מזכרות, עתיקות, מוצרי אמנות, תכשיטים ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: