אא

ישראייר חתמה על הסכם שיתוף פעולה חדש עם חברת התעופה הרוסית טרנסאירו

ההסכם החדש, יאפשר לישראייר לספק ללקוחותיה טיסות המשך בקו תל אביב- מוסקבה למגוון יעדים ברוסיה ומחוצה לה. על פי הערכות בענף, צפוי מספר הנוסעים לרוסיה לגדול השנה בכ- 22%.

Shutterstock Shutterstock
ישראייר חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת התעופה הרוסית טרנסאירו. במסגרת ההסכם, ישראייר תציע בחירה בין עשרות טיסות המשך ליעדים רבים ברוסיה ומחוצה לה. בין היעדים המובילים לטיסות ההמשך: סן פטרסבורג, דנפרופטרובסק, רוסטוב, טומסק, נובוסיבירסק, יקטרינבורג, בלגובשצ'נסק, חברובסק ועוד.

לדברי דרור בהט, סמנכ"ל מסחר ותעופה ב- IDB תיירות: "חוויית הטיסה של נוסעי ישראייר במטוסים החדשים ובמחירים האטרקטיביים, תשודרג כעת אף יותר עם חתימת ההסכם החדש, וטיסה למוסקבה תהפוך לכדאית עוד יותר עם האפשרות לשלב טיסת המשך. כעת, אנו יכולים לספק ללקוחותינו שירות מלא ואיכותי, עד היעד הסופי שלהם".

קו מוסקבה-תל אביב הוא אחד הקווים הפעילים בישראל, כאשר בשנת 2010 מספר הטסים למוסקבה עמד על כ- 500 אלף איש. השנה, ההערכות הן כי מספר זה צפוי לגדול ב- 22% ולעמוד על מעל 600 אלף נוסעים. מוסקבה, במרבית המקרים אינה מהווה יעד סופי, ומספר נרחב הנוסעים ממשיכים בטיסות ברחבי רוסיה, אוקראינה ושאר מדינות חבר העמים.

ישראייר מפעילה ארבע טיסות שבועיות למוסקבה במטוסים החדשים מדגם Airbus 320. כל מטוס מכיל 174 מקומות ישיבה עם מרווחים גדולים במיוחד בין השורות.

חברת טרנסאירו מפעילה 64 מטוסים לעשרות יעדים ברחבי העולם ובתוך רוסיה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: