אא

Oman Air הזמינה שישה מטוסי בואינג 787 "דרימליינר"

מנכ"ל Oman Air, פיטר היל: "לצד ניצולת הדלק הנמוכה במיוחד של ה'דרימליינר' והחסכוניות הרבה של המטוס, נוכל גם להעשיר את חווית הטיסה עבור הנוסעים שלנו".

Shutterstock Shutterstock
יצרנית המטוסים, בואינג וחברת התעופה Oman Air הודיעו היום בסלון האוירי בדובאי על הזמנה של שישה מטוסי בואינג 787-8 "דרימליינר" חדשניים, בשווי מוערך של כ-1.2 מיליארד דולר. המטוסים ירכשו באמצעות חברת הליסינג Alafco.

מנכ"ל Oman Air, פיטר היל: "החלטנו לרכוש את הבואינג 787-8 כחלק מאסטרטגיית הצמיחה ארוכת-הטווח שלנו להרחבת ולהצערת הצי עם מטוסים חדישים וחסכוניים. לצד ניצולת הדלק הנמוכה במיוחד של ה'דרימליינר' והחסכוניות הרבה של המטוס, נוכל גם להעשיר את חווית הטיסה עבור הנוסעים שלנו".

בנוסף לגודלו האידיאלי של המטוס החדש, ה-787 מאפשר לחברות התעופה ניצולת נמוכה ב-20% משל מטוסים אחרים בגודל זהה. הסיבה לכך היא הטכנולוגיה החדישה שבאמצעותה נבנה ה"דרימליינר", ובכלל זאת החומרים המרוכבים שמהם הוא מורכב, המערכות המתקדמות המותקנות בו, העיצוב האווירודינמי והמנועים החדישים. המטוס החדש מציע עיצוב פנימי ייחודי, אוויר טוב יותר ונוחות.

חברת התעופה Oman Air מפעילה כיום טיסות בינלאומיות ל-41 יעדים ברחבי העולם.

מארטי בנרוט, סגן נשיא למכירות של בואינג במזה"ת, רוסיה ומרכז אסיה: "בואינג ו-Oman Air משתפות פעולה כבר שנים רבות, ואנו מצפים לקראת הפרק החדש בכיכובו של ה-787 'דרימליינר'. ה-787 מהווה תוספת מושלמת לצי ההולך וגדל של חברת התעופה, והוא יאפשר לה להציע קווים נוספים ליעדים חדשים ולהעשיר את חווית הטיסה ללקוחות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: