אא

חברות התעופה הזרות מוסיפות להגדיל את נפח הפעילות בנתב"ג

בחורף הקרוב חברות התעופה הישראליות יפעילו רק 37% מכלל הטיסות בנתב"ג. שר התחבורה, ישראל כץ: "המדיניות של משרד התחבורה הביאה לגידול במספר הטיסות וחברות התעופה הטסות לישראל וממנה זאת השנה השמינית ברציפות"

נמשכת מגמת הגידול במספר טיסות הנוסעים הסדירות לישראל וממנה. במהלך עונת החורף, שהחלה ב- 30 באוקטובר, צפוי גידול של 8% במספר הטיסות הסדירות לישראל וממנה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. כך עולה מדו"ח של רשות התעופה האזרחית, שהוצג היום לשר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ.

רשות התעופה האזרחית אישרה את תכנית הטיסה של 57 חברות תעופה זרות. אישור הטיסות יאפשר הפעלה של 384 טיסות נוסעים סדירות לנתב"ג ושמונה טיסות לעובדה. בין החברות הזרות, חמש חברות שלא הפעילו טיסות סדירות לישראל וממנה בעונת החורף הקודמת: החברה הצ'כית טרוול סרוויס, החברה האיטלקית נאוס, חברת ה-Low Cost הנורווגית נורוויג'אן, החברה הצרפתית אייר מדיטראנה והחברה הרוסית אורנאייר.

תכנית הטיסות של מספר חברות זרות כוללת הגדלת תדירויות בהשוואה לעונת החורף הקודמת. בין החברות שתגדלנה תדירות: חברת אליטליה בקו רומא-תל אביב, חברת ה- Low Cost איזי ג'אט בקו תל אביב – באזל, החברה האתיופית אתיופיאן איירליינס בקו אדיס אבבה – תל אביב והחברות האוקראיניות אארוסוויסט ואייר אוקראינה במספר קווים בין ישראל לאוקראינה.

מספר טיסות הנוסעים הסדירות של חברת אל על הנגזר מלוח הטיסות לעונת החורף מסתכם ב- 210 טיסות שבועיות והוא נמוך בכ- 2% ממספר הטיסות, שאל על הפעילה במהלך עונת החורף הקודמת. אל על תפעיל טיסות ל-35 יעדים בינלאומיים, כאשר במהלך נובמבר תפסקנה הטיסות בקו לסאו פאולו.

תכנית הטיסות הסדירות של חברת ארקיע לעונת החורף כוללת הפעלה של 12 טיסות שבועיות לחמישה יעדים בינלאומיים. תכנית הטיסות הסדירות של חברת ישראייר כוללת הפעלה של חמש טיסות שבועיות לשני יעדים. מגמת הירידה בחלק השוק של החברות הישראליות צפויה להימשך, כאשר חלק השוק הכולל שלהן צפוי לרדת ל- 37% מסה"כ היצע טיסות הנוסעים הסדירות בנתב"ג.

הנוכחות המשמעותית של שלוש בריתות התעופה הגלובליות בנתב"ג צפויה להתחזק, כאשר 23 חברות תעופה החברות בבריתות תפעלנה טיסות סדירות לישראל וממנה. חלק השוק הכולל של הבריתות צפוי לגדול ל- 38% מסך כל היצע טיסות הנוסעים הסדירות בנתב"ג.

היצע הטיסות של חברות ה- Low Cost המפעילות טיסות סדירות לישראל וממנה גדל במהלך עונות החורף האחרונות באופן מרשים. יחד עם זאת חלק השוק הכולל של אותן חברות מהיצע הטיסות הסדירות בנתב"ג נמוך יחסית בהשוואה לחלק השוק של חברות ה- Low Cost באיחוד האירופי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהנמל התעופה בן גוריון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: