אא

עקב תקלה במטוס אל על: נוסעים שרכשו כרטיס למחלקת עסקים טסו במחלקת התיירים

כאשר הנוסעים הועלו הבוקר [ה'] לטיסת אל על למדריד נתגלתה תקלה במטוס. לאחר עיכוב של כארבע שעות הועברו הנוסעים למטוס חליפי מסוג בואינג 757 ללא מחלקת עסקים. נוסעי מחלקת העסקים יקבלו פיצוי של כרטיס בתוקף לשנה למחלקת עסקים. באל על התנצלו על התקלה.

טיסת אל על, שהייתה אמורה להמריא למדריד, הבוקר בשעה שש, לא יצאה עקב תקלה טכנית, שהתגלתה במטוס זמן קצר לפני ההמראה, שעה שהנוסעים ישבו כבר במטוס.

לאחר עיכוב של כארבע שעות החברה העמידה מטוס חליפי, מסוג בואינג 757, ללא מחלקת עסקים.

רבים מנוסעי מחלקת העסקים, שהופתעו מהעובדה כי יטוסו במחלקת תיירים, זעמו על המקרה.

אל על התנצלה על התקלה ופיצתה את נוסעי מחלקת העסקים בכרטיס טיסה, התקף לשנה, במחלקת העסקים לאחד מיעדי אירופה של החברה. כמו כן, ציינו באל על, כי נוסעי מחלקת העסקים הועברו לשבת בתצורה של שניים בשורה של שלוש מקומות.

באל על הוסיפו ואמרו כי נעשה מאמץ למצוא במהירות האפשרית מטוס חילופי וכי בחברה לא רצו לעכב את הנוסעים זמן ממושך יותר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: