אא

מבצעי חורף באל על: כרטיסי טיסה במחירים נמוכים במיוחד

רמי לוי, סמנכ"ל אל על למסחר וקשרים תעופתיים: "ירידת מחירי הדלק, הרחבת תדירויות הטיסות והצטרפותם של שני מטוסים חדשים לצי מטוסי אל על מאפשרים לנו להציע לציבור הרחב ליהנות ממחירי מבצע אטרקטיביים ביותר".

Shutterstock Shutterstock
אל על יוצאת במבצעי חורף ומציעה כ- 35 אלף כרטיסי טיסה במחירים נמוכים במיוחד למבחר רחב של יעדים באירופה, צפון אמריקה, המזרח הרחוק ודרום אפריקה.

בין השאר מציעה אל על טיסות ישירות לניו יורק במחיר 999$, טיסות ליעדים במרכז אירופה החל מ- 369$, טיסות למערב אירופה החל מ- 399$, טיסות להודו לצעירים החל מ- 899$, טיסות למזרח הרחוק החל מ- 1,149$ ועוד.

במקביל מציעה אל על מגוון חבילות "קוויקי" חווייתיות בתחומי הבידור, הספורט, התרבות והפנאי. החבילות כוללות טיסה, בית מלון וכרטיס כניסה לאטרקציה החוויתית.

רמי לוי, סמנכ"ל אל על למסחר וקשרים תעופתיים: "ירידת מחירי הדלק, הרחבת תדירויות הטיסות והצטרפותם של שני מטוסים חדשים לצי מטוסי אל על מאפשרים לנו להציע לציבור הרחב ליהנות ממחירי מבצע אטרקטיביים ביותר, אשר מזמן כבר לא נראו במקומותינו. אין לי ספק כי רבים ינצלו את המחירים האטרקטיביים כדי לרכוש כרטיסי טיסה למגוון יעדים, כמו כן לבצע גיחות קוויקי חווייתיות לחו"ל. אין דבר יותר מנקה את הראש בימים אלה מאשר לצפות במופע מוזיקלי מרהיב בלב אירופה, להתלהב ממשחק כדורגל אירופאי משובח, לספוג חוויה תרבותית יוצאת דופן, לנצל את הסיילים של החנויות והמותגים הגדולים ועוד."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: