אא

סגנית נשיא אוסטריאן איירליינס: "הקו לישראל הוא אחד הטובים שלנו"

במפגש עיתונאים אמרה כריסטינה דבה שהחברה תשקול הוספת יעד כזלצבורג-ת"א. הישראלים לדבריה רוצים איכות טובה במחיר הוגן. הטרמינל החדש, שעתיד להפתח ביוני 2012, יסייע לחברה להמשיך לחבר את וינה לעולם כנקודת חיבור נהדרת.

Shutterstock Shutterstock

חברת התעופה אוסטריאן איירליינס ערכה מסיבת עיתונאים, בהשתתפות מנהלת המכירות וסגנית נשיא החברה, כריסטינה דבה.

דבה סיפרה כי לחברה 130 יעדים, בהם יותר מ-100 יעדים באירופה, אפריקה והמזרח התיכון והחל מחודש יוני השנה החברה אף מפעילה 3 טיסות שבועיות לבגדד.

במהלך שנת 2010 אוסטריאן איירליינס הטיסה 11 מיליון נוסעים ב-83 מטוסים. החברות בסטאר אליאנס, לדברי דבה, מקנה לחברה יתרונות גדולים ואפשרויות רבות.

החברה, לדברי כריסטינה דבה, שיפרה את טיסות ההמשך ואת השירות לנוסעים בטיסות המעבר. כחלק מההשקעה בשיפור השירות לטובת הנוסעים החברה התקשרה עם קייטרינג חדש, בטיסות ארוכות שף על המטוס מכין את האוכל ושופר מטוס ה-737 עם מרווחים נוחים יותר.

לחברה שיתופי פעולה עם מוזיאונים ואטרקציות ונוסעים אשר מציגים את כרטיס הטיסה שלהם יכולים להנות מהנחות. הובלת ציוד סקי בטיסות החברה ללא חיוב, נוסע במחלקות רגילות יכול לשאת עד 23 ק"ג ובמחלקת עסקים עד 64 ק"ג. החברה גם מציעה ללקוחות web check in, באמצעות אפליקציה שמתאימה לכל הטלפונים הניידים.

בשנת 2010 החברה רשמה עליה של 10% במספר הנוסעים, לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת. באוגוסט-ספטמבר השנההיתה עליה ונרשם שיא במספר הנוסעים שהחברה הטיסה.

המטרות לשנת 2012 הן להמשיך להגדיל את המספרים ולהמשיך לחבר את וינה לעולם, כנקודת חיבור נהדרת.




בתמונה : סטפן לינהרט, מנהל פיתוח עסקי ומנהל המזרח התיכון, כרסטינה דבה וקרסטן צאנג, מנכ"ל אוסטריאן איירליינס ולופטהנזה בישראל



הקו אוסטריאן איירליינס-ת"א
אוסטריאן איירליינס פועלת בישראל מזה 50 שנה ומפעילה שתי טיסות יומיות בקו מת"א, עם טיסות המשך נוחות, עם זמני המתנה מינימליים ליעדים רבים באירופה. 200,000 נוסעים טסו עם החברה בשנת 2010, בקו לישראל וממנה.

על הקו לישראל אמרה דבה כי "זהו אחד הקווים הטובים של החברה ולאחר הוספה ושדרוג התטוסים יתכן וישקלו הוספת יעד כזלצבורג – ת"א".

השוק הישראלי, לדברי דבה, חזק ויציב. הישראלים רוצים איכות טובה במחיר הוגן "אנחנו נמצאים מעל 50 שנה על הקו ונמשיך להיות. הלקוחות הישראלים מעריכים את השירות שלנו".

המיזוג עם לופטהנזה
בחודש מרץ 2011 נעשה מיזוג של אוסטריאן איירליינס עם לופטהנזה. השינוי הגדול מאז המיזוג, לדבר דבה, הוא שאנחנו בדרך להיות חברה מרוויחה. "ישנם שיתופי פעולה ואנחנו מרוכזים ויודעים מה צריך לעשות תחת חברה גדולה כמו לופטהנזה. ישנה סינרגיה עם לופטהנזה שלא התבטאה בפיטורי עובדים. הפיטורים היו לפני המיזוג. אנחנו צריכים לעשות את העבודה כאן בווינה ולא בפרנקפורט. יש לנו את הגב של לופטהנזה אבל כל אחד אחראי למוצר שלו. הפכנו ליותר יעילים ויותר ריווחיים. אם נמשיך בדרכנו נהיה מצליחים וחלק נכבד בהצלחת קבוצת לופטהנזה. טיסות ההמשך ימשיכו להיות פלח נכבד עבורנו".

טרמינל סקיי לינק החדש
דבה מאמינה כי הטרמינל החדש, סקיי לינק, שאמור להפתח בחודש יוני 2012, יהיה גורם חשוב, שיסייע לחברה להגדיל את המספרים עוד יותר.

בטרמינל החדש הושקעו 770 מיליון אירו, בנוסף ל-50 מיליון אירו, שהוקצו לטובת מסועי השינוע, שפועלים כבר שנתיים, לצורך בדיקות.

הסקיי לינק החדש של אוסטריאן איירליינס, שעליו מדברים בגאווה ובציפיה, נראה מרשים והפעילות סביבו קדחתנית. סיירנו במקום, בביקור מיוחד שאורגן עבורנו וצפינו במאות העובדים, אשר עובדים סביב השעון, הן בתוך הטרמינל והן בחוץ, ביעילות ובהקפדה על כל פרט.




עושה רושם שהטרמינל אכן יהפוך את שדה התעופה לאחד המודרניים והמתקדמים באירופה. השדה נוח במיוחד לטיסות המשך, בשל המרחקים הקצרים שעל הנוסע לצעוד לצורך טיסות המשך. מבנה השדה יאפשר לעשות את תהליך המעבר ב-25 דקות בלבד.

יש בטרמינל מספר גדול של מסעדות, בתי קפה, חנויות דיוטי פרי, ציוד אלקטרוני חדיש, הכולל עמדות טעינה לניידים, כיסאות עור מפוארים לעבודה עם מחשב נייד וכורסאות עיסוי.

אכן יש תחושה של דיוטי פרי ענק, המתוכנן להפליא. כעת לא נותר אלא להמתין ולראות אם אכן יעמדו בתאריך היעד – יוני 2012.





בכלל ביקור בווינה משאיר טעם של עוד. המוזיאונים הרבים הפזורים בעיר, המגוון העצום של מסעדות ובתי הקפה הטיפוסיים ברחובות המעוצבים בארט דקו, הבזארים והירידים הרבים בעיקר בסופי השבוע, הארכיטקטורה המדהימה של העיר, בתי המלון המפוארים, הנגישות של אתרי התיירות, שברובם נמצאים מרחק הליכה ממרכז העיר וכן הרכבת החשמלית הנוחה, החוצה את העיר כמעט לכל מקום שתרצו, משאירים טעם של עוד.

ואם לא די בכך, המיקום של וינה מאפשר לשכור רכב ולהמשיך למדינות הסמוכות, כמו: הונגריה וסלובניה. לקפוץ לעיר זלצבורג לדוגמא, הנמצאת במרחק כשעה וחצי נסיעה מוינה. ואם החלטתם להישאר בעיר מומלץ להשתמש ברכבת ה- cat - city airport train, שמחירה 10 אירו בלבד ובתוך כרבע שעה מגיעה משדה התעופה למרכז העיר- בהחלט מומלץ.



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: