אא

גלובל כנפיים: החברה צופה כי תוכל לעמוד בפרעון אגרות החוב וההלוואות מהבנקים

למרות בקשת ההגנה צ'פטר 11 של חברת האם של אמריקן איירליינס, החוכרת כ-6 מטוסים מגלובל כנפיים, צופה גלובל כנפיים כי תוכל לעמוד בהתחייבויות הכספיות שלה, וזאת אף בהנחה מחמירה שהמטוסים המוחכרים לאמריקן איירליינס לא יניבו כל הכנסה.

Shutterstock Shutterstock
חברת גלובל כנפיים צופה כי כניסת חברת האם של חברת התעופה אמריקן איירליינס לצ'פטר 11 לא תפגע בתזרים המזומנים שלה לשנתיים הקרובות.

גלובל כנפיים דיווחה אתמול כי ההכנסות מהחכרת 6 מטוסים לחברת אמריקן איירליינס מהווים כ-18% מהכנסות החברה. כעת גלובל כנפיים מדווחת כי מבחינה שנעשתה, החברה צופה כי תוכל לעמוד בפירעון של אגרות החוב של החברה וכן בהלוואות שנטלה החברה מבנקים, כסדרן.

התזרים האמור, הוכן על בסיס עסקאות ההחכרה הקיימות והתבסס על הנחות והערכות שעיקרן: המשך הפעילות השוטפת של החברה, לרבות ההנחה, כי יתר חוכרי המטוסים המהותיים של החברה, יקיימו כסדרן את התחייבויותיהם, על פי הסכמי החכירה. זאת בהתחשב ביתרות המזומנים ופיקדונות בבנקים של החברה, כ-62 מיליון דולר.

בגלובל כנפיים מציינים כי ההנחה אף מתבססת על ניסיונה של הקבוצה באירועים קודמים של כניסת חוכריה להליך צ'פטר 11, דוגמת דלתא ואייר קנדה , וזאת אף בהנחה מחמירה כשהמטוסים המוחכרים לאמריקן איירליינס לא יניבו לחברה כל הכנסה. במהלך תקופה זו והערכת החברה, כי נוכח המשך פירעון ההלוואות לבנקים כאמור לעיל, הבנקים לא יראו בהתמשכות אי קבלת הכנסות כאמור כאירוע הפרה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: